{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Morten K
Morten K
Tilmeldt:
20. jun 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Gummibåd, Honwave eller Safemac ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en familie cruiser i størrelsen 3-4m, som skal bruges til hyggeture på havet samt lidt små fiskeri. Den behøver ikke være hurtig, men det skal heller ikke gå for langsomt. Den skal kunne tage to voksne og 2 børn på 6 år.

1)
Jeg har kigget på Honwave T32, T35 og T38 men ingen forhandlere på Sjælland har disse både hjemme, så man kan ikke komme ud og se hvad man køber inden man bestiller en gummibåd til 10k+, plus motor, ikke engang importøren i Farum har dem på lager.....

Er her nogle som har erfaring med disse Honwave både, er det hit eller skidt / Pengene værd ? De ligger så vidt jeg kan google mig til i den lidt dyre ende af market.

2)
Alternativt har jeg fået tilbudt en billig gummibåd, en Safemac, men jeg kan INTET finde om disse både på nettet, har nogle Erfaring med disse gummibåde ? Er de hit eller skidt ? De koster ca. Halvdelen af Honwave bådene i brugt tilstand.

3)
Sidste spørgsmål, hvornår er en gummibåd gammel ? Jeg mener, i den blå avis kan man finde gummibåde i massevis fra 2001, 2004, 2008, 2010 osv, umildbart syntes jeg 10 år er gammelt (for lim og pvc som kommer i saltvand periodisk) men jeg har intet forstand på det, hvad mener i som har kendskab til dette ?

Spar penge på din bilforsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gummibåd, Honwave eller Safemac ?

Annonce