{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

Bayliner 602 vs. 212. {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er helt ny på BG. Jeg bor i Kbh og har en 17ft motorbåd liggende i Christianshavns Kanal. Det er en gammel svend fra start 80'erne med 70HK 2takt påhæng. Nu er jeg på udkig efter en daycruiser og har kigget på Bayliner, da jeg kan forstå, at man her får meget båd for pengene. Er jeg helt på coke, hvis jeg sammenligner Bayliner=Toyota mens SeaRay=Audi?

Jeg har kigget på Bayliners 602 og 212 og har terpet hele internettet igennem for at lære mere om dem, men det er lidt begrænset, hvad jeg kan finde. Kan I hjælpe mig?

Jeg er interesseret i de to omtalte modeller, men er også meget åben for andre forslag. Mine ønsker er en sporty båd med plads til overnatning for to voksne. Jeg tænker en 7-10 år gammel båd for at få glæde af afskrivningen. Budget 100-120.000. Komfort er også vigtig - fx har Bayliners fede feature med at kunne hæve bagsæderne til solseng. Den må ikke være meget længere end 21ft og ikke for høj (max 170 cm fra vandlinje til højeste punkt), da vi som sagt skal kunne komme under broerne i Chr. Havns Kanal.
Motor mæssigt ville jeg gerne kunne holde mig på noget lignende Mercurys 135KH benzin motor da jeg kan forstå den er økonomisk i drift. Tilbehør som portipotty, vask, brus osv. er nice, men ikke need.

Jeg skal selv kunne køre med den på trailer efter en normal bil.

Mange mange krav, men hvis der er nogle af jer, der har et forslag eller kender de to modeller og kan sige lidt om dem, vil jeg være henrykt!

TAK!

Bedste hilsner
Michael

Spar penge på din bilforsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Bayliner 602 vs. 212.

Annonce