{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Påhængsmotor tildækket?
  • #1   21. nov Det kondens der kan komme under en overdækning vil nok ikke skade en motor der er beregnet til brug på vandet smiley smiley smiley , der kommer nok luft til at tørre den hvis der kom noget..... men tag hætten af og rengør din motor og giv den noget prolan, det vil også beskytte den under brug næste år, altid en god ide at have en pæn og ren motor med et lag beskyttelse på alle el dele.
    Det du skal tænke på er din motor hætte ! hvis din overdækning hele vinteren ligger og gnubber på hætten får du nogle grimme ridser og den kan blive ret mat de steder ...

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 141
    #2   21. nov Hej
    det burde ikke gøre noget, men som Kim skriver få lidt prolan på motor.

jeg er så så heldig at ha en "stor" hal , men i starten havde jeg kun en plads ved siden af en lille garage, da lavede jeg et simpelt overdække af lidt lægter og de billige plastplader det kunne holde et par vintre og båden var altid tør, synes det presenning var for træls.

har set en lave det af lidt vandrør der lige går henover båden, lidt som stativet på en trailer, rør var bare banket lidt ned i jorden og skruet sammen..

Kommentér på:
Påhængsmotor tildækket?

x