{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

problem med Raymarine autohelm st5000+ {{forumTopicSubject}}

jeg har efterhånden fået fikset alt el på båden og sat mit nmea 2000 netværk op med Garmin GPS, garmin ais, garmin vhf, and lowrance elite ti9 og raymarine autohelm st5000+.
nor jeg sætter strøm på båden starten autopiloten med en hyletone og gør det konstant. nogle gange tænder den ikke.
Jeg har ikke koblet de andre nmea enheder til ved opstart kablerne er bare trukket.
Hvad kan der være galt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
problem med Raymarine autohelm st5000+

Annonce