{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

vandscooter {{forumTopicSubject}}

Hej står med lidt af et problem min kawasaki ultra er begyndt at tage vand ind som ligger nede i bunden af motorrummet. Der har altid lagt en lille smule men nu et det nærmere 20-25 liter er der nogen der har prøvet noget lignende. Tænker lidt en pakning ved skrue aksel måske. Håber i vil hjælpe mig. .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
vandscooter

Annonce