{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

alu vindspejl - maling - arbejdsstillinger - ??? {{forumTopicSubject}}

Har en superlækker Ockelbo jeg er ved at slibe i bund inden den skal shines op til at være den "Angel" den er tiltænkt... men kom til at se at de "knopper" der er sat på vindspejlet til at fæstne havnepresseningen med har "ædt" af alukanten, det er ligesom ætset væk... what to do? jeg er kommet så langt som til at jeg har boret et par af popnitterne ud (går med knæskade, så alting sker i 1/10 tempo)... men kan jeg skrue de knopper af og så spartle det ud med noget, eller...?

Og så kunne jeg godt bruge et par råd til hvordan jeg lapper hullerne i selve båden fra hvor der har siddet diverse ting monteret, samt hvordan jeg laver en længere revne holdbar.
Den er revnet i den ene side hvor bagsædet hviler på kanten, og det ser ud til at have været lappet før... men når nu den er helt skraldet ville det være rart at få alt lavet en gang for alle... er det noget med "lim" og en glasfibermåtte?

og er der nogen der har en ide om hvad en 16 fods bund har af malingforbrug i et lag... den er helt pudset ned til glasfiberen (når jeg er færdig med at pudse)

og sidst men ikke mindst, er der nogle der har nogle gode fif til hvordan jeg nemmest kommer afsted med at male den (arbejdsstillinger) så jeg ikke behøver at ligge den om på maven?

Spar penge på din bilforsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
alu vindspejl - maling - arbejdsstillinger - ???

Annonce