{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Plasti dip på båd {{forumTopicSubject}}

Hej alle på BG. smiley

Vil høre, om der er nogle af jer der har prøvet at få monteret plasti dip på jeres båd? Min plan var at få sprøjtet folien på på hele stykket under fenderlisten på båden, men ved ikke helt hvordan det vil reagere, når det kommer i kontakt med saltvand.

Derfor ville jeg lige høre, om I har prøvet det på jeres båd? smiley





Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Plasti dip på båd
  • #1   27. jan 2017 Den vil nok se godt ud lige umiddelbart efter den er sprøjtet. Problemet jeg forudser er at den er udsat til ridser og en lille ridse i plastidip laget ville begynde at sprede hurtigt og hænge som løs hud fra båden. Lige som når folk bruger det på bil fælgen.

  • #2   27. jan 2017 Tak for dit svar. Havde ikke lige haft det med ridserne med i mine overvejelser.

  • #3   31. jan 2017 Jeg har selv arbejdet med det og laved det på min egen båd samt nogen andres. Det holder faktisk rigtig godt men dine finder vil jeg anbefale og putte en sok på eller ridser det. Men det en dejlig hurtig og nem løsning, og hvis der sker noget med folien sprayer du bare lidt nyt på for at reparerer👍🏻 Det kommet IKKE til og hænge, hvis et lille stykke hænger piller du det bare af og sprayer nyt på det lille område. hvis du tørre båden godt af først altså bare med rude rens. Og husk og brug dip primer så kommer det aldrig til og ryge af, ikke før du selv piller det af. PS men jeg ville anbefale foile det holder lidt bedre og er nemmer og pille af , også ser det skide godt ud.
    Tjek min sea Ray smiley
    Hilsen Patrick


  • #4   31. jan 2017 Tak for din besked Patrick!
    Nu skriver du, at man kan sprøjte nyt på, hvis det gamle falder/tages af. Men kommer folien så ikke til at sidde i flere lag der hvor den overlapper? Vil det ikke kunne ses? smiley
    Mvh Tobias Engly


  • #5   1. feb 2017 Nej ikke med det blotte øje, hvis du har dip farven på spraydåse vil du ikke kunne se når det har fået 1 til 3 lag, det er så tykt at du kan se på det som var det sprøjt spartel ;)👌🏻

Kommentér på:
Plasti dip på båd

Annonce