Årligt BS træf i roskilde fjord {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Så er det igen tid til at sætte en dato for det årlige træf i Roskilde fjord.
Datoen bliver lørdag den 6/8.
Som altid er tanken at vi sejler ned til kattinge vig, og ligger og hygger os. Jeg ved at nogle af vores annoncører bla vil tage forskelligt vandlegetøj med og demonstere.
Vi mødes i Jyllinge havn, og sejler i samlet flok afsted ca 10:30. Folk er velkommende til at tilgå flokken undervejs, eller mødes direkte i kattingevig. Vi er dernede ca kl 11.
BS vil som altid betale for slæbested i jyllingehavn til alle VIP brugere. (for ikke VIP brugere er prisen 300kr)
BS tilbyder som altid kul/bestik/øl samt sodavand til ALLE!!!
Når der skal spises aftensmad, kan vi enten sejle tilbage til jyllingehavn, hvor vi har været de sidste par år (der er toiletter, læskue samt grille) eller vi kan blive i kattinge, det er op til de folk som deltager.
Jeg håber der er mange som har lyst til at deltage, det plejer at være virkelig sjovt, og der er muligheder for en masse vandsjov!
Det er 100% gratis, og som altid er ALLE velkommende!!
Hvis du kommer uden båd, sørger vi for at finde plads til dig i nogle af de deltagne både.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
Hvis nogle vil have mine kontakt oplysninger er de velkommende til at sende en PM.
Vi plejer at være 12-15 både og ca 30 personer, så der plejer at være godt gang i den, både for dem som vil hygge og dem som ligger og trækker tubes/wakeboard ect hele dagen.
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 13 Både: 3 Svar: 20
jan 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Både: 3 Emner: 2 Svar: 33
Mikkel Stegler J
BS står for B A A D S N A K . D K
Men da det af uforklarlig årsager bliver cencuret væk herinde. Kan det kun skrives sådanne.
Ja det er normalt hyggeligt at deltage i dette træf.
Så kom og vær med.
God dag
Søren S
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Både: 3 Emner: 2 Svar: 112
Årligt BS træf i roskilde fjord
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside