{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf i Roskilde Fjord d. 25.8.
  • #1   28. jul 2012 Jep...
    Jeg kommer !!!!

• #3   29. jul 2012 Umiddelbart tror jeg godt jeg kan, så... smiley

• #4   29. jul 2012 Super. Så mange som muligt, så ikke træf fremover er delt op i hvilken hjemmeside der dominerer.

• #5   29. jul 2012 KOPIERET FRA W W W . B A A D S N A K . D K

BS 2012 Træf Roskilde fjord 25/8

Hejsa

Så er det igen tid til at sætte en dato for det årlige træf i Roskilde fjord.
    Datoen bliver lørdag den 25/8.
    Som altid er tanken at vi sejler ned til kattinge vig, og ligger og hygger os. Der plejer at være gang i den, både med vandlegetøj, og hyggen!
    Vi mødes i Jyllinge havn, og sejler i samlet flok afsted ca 10:30. Folk er velkommende til at tilgå flokken undervejs, eller mødes direkte i kattingevig. Vi er dernede ca kl 11.

Når der skal spises aftensmad, sejler vi tilbage til jyllingehavn, hvor vi har været de sidste par år (der er toiletter, læskue samt grille).
    BS tilbyder som altid kul/bestik/øl samt sodavand til ALLE!!!

Jeg håber der er mange som har lyst til at deltage, det plejer at være virkelig sjovt, og der er muligheder for en masse vandsjov!

Det er 100% gratis, og som altid er ALLE velkommende!!

Hvis du kommer uden båd, sørger vi for at finde plads til dig i nogle af de deltagne både.

EDIT: Når vi ved hvem der kommer, kan vi lige tage en snak om hvor vi skal grille. I kattinge eller jyllingehavn.

Tilmeldinger som ikke er på listen:

PS: vi har en ufattelig god trackrecord for godt vejr til træffene i roskilde fjord......og jeg forventer da at dette træf ikke rykker på den balance....!

Lasse J
    BS

• #7   13. aug 2012 Mon ikke det bliver som de sidste år. Vi sejler ned, kaster anker og hygger hele dagen. Håber vi alle ses dernede.

• #8   14. aug 2012 Jeg er klar, båden er i topform og tanken er fyldt med højoktan....
    Jeg kommer forbi med 72,5 knob i timen....

• #9   14. aug 2012 Har du fået ny motor Jens smiley Jeg syntes ikke jeg så dig i den fart sidst smiley

• #10   14. aug 2012 Super. Har du målt dem med GPS? Så går den sku fint.
    Den vil jeg gerne ha en tur i.
    Jeg fik kun min Phantom21 op på lidt over 60 med en 235 hk Johnson.

• #11   16. aug 2012 Hey Rødder
    Er der nogen der ligger inde med propeller til Evinrude/Johnson.
    Så kunne det være cool, hvis i gidder medbringe dem til træffet.
    Skal have testet af hvilken størrelse propel og type jeg skal bruge på min pram.
    Motoren kører med OMC - 13 riller i aksel.
    Skal bruge noget 20-24 tommer måske...

Jeg har noget 24" stålpropel der passer på Mercury, Mariner, osv. i kan prøve eller købe hvis det er...
    Og en 19" stål til OMC

• #13   17. aug 2012 Aksel-røret hedder 4-1/4", = ca. 10,5 cm.
    Propeldiameter 13-1/4" x pitch (17-23 tommer) hvis det er en standard Alu-prop.
    Rustfrie performance propeller kan varierer lidt i Prop-diamenter og Pitch (19-26 tommer)
    Aksel 13 stråler OMC

Highwind:
    Hvad størrelse er den ?????

• #16   23. aug 2012 Vi kan vel nok få liv i den alligevel.
    Men må give dig ret i at vejret ikke er lovende.

• #17   23. aug 2012 Vejret skulle blive OK. Hvor mange kommer hvis vejret er fint?

• #18   24. aug 2012 Jeg er presset.
    Min motor tænder ikke på alle cylindre.
    Har reservedele, bøger, værktøjet og måske talenterne -og hvis det virker i morgen formiddag kommer jeg helt sikkert.
    Ikke så heldigt !!!

• #19   25. aug 2012 Håber det bliver fikset. Vi ligger allerede i Kattinge, kom igår.

• #20   31. aug 2012 er der nogen der ved om det overhovedet blev til noget træf eller om det bare er udsat ????????

Kommentér på:
Træf i Roskilde Fjord d. 25.8.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce