{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

Renovering af motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 717ccm. Rotax motor, fra en Seadoo SPX, som skal renoveres. den har smadret det ene plejstangsleje og den har så suget stumper med op i forbrandingskamret, som self. har resulteret i smadret stempel, rids i cylinderen og hakker i topstykket. Derfor skal den have renovret krumtappen, have et sæt nye stempler og honet begge cylindre. Nogen der ved hvad det cirka koster, og hvor man kan få det lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renovering af motor
  • #1   5. jun 2009 Chr J: Tak for tippet, men har de ikke en hjemmeside? Det er ikke så tit jeg kommer forbi Köln hehe

• #2   6. jun 2009 Hej Rasmus

Ja jeg skal samme tur i gennem på en 717, og den skal også have ny krumtap, 2stk stempler og div pakninger, og jeg har regnet mig frem til en cirka 7-8000kr. og så skal du lige huske at der sidder rotary Valve på den skal indstilles på grader, priserne har jeg fra customski.dk. men se billeder af min motor under min profil, den har også smadret plejestangleje ved krumtappen

• #3   6. jun 2009 Hejsa...
    Jeg har lige været igennem renovering af min vandscooter motor... se evt mit fotoalbum for billeder.
    Jeg valgte at få min gamle krumtap renoveret, da det var billigst, jeg skaffede selv delene, og fik Iversens Cylinder service í Horsens til lave renovere den... rigtig flinke mennesker, som kan deres kram.

Vil også anbefale at få delene gennem Bo fra Customski.dk, det er stort set samme priser, som hvis man selv bøvlede med at få dem hjem fra udlandet.

Hvis I har nogen spørgsmål er i velkommen til at spørge,,,, smiley Håber I snart er på vandet igen.

Kommentér på:
Renovering af motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce