Bayliner Arriva 2250/ Solgt 1997
9.968 visninger
|
Oprettet:
Bayliner Arriva 2250/ Solgt
Årgang:
1997
Type:
Powerbåd / Motrobåd
Drivkraft
7,4 L V8 Mercruiser 330 Hk
en Big block motor med en meget Rå lyd :-) der er Corsa på så den kan larme
en Big block motor med en meget Rå lyd :-) der er Corsa på så den kan larme
Størrelse
22,5 fod
Interiør
Der er plads til 5 personer og 3 sovene i kahytten, båden er bygget så den kan holde til nogle stor hop :-)
Ekstraudstyr
El-motorluge / Ferskvand tank lys over alt i bunden af båden Radio og cd .
Bemærkninger
Så er båden kommet i vanden og den sejler rigtig godt :_)

Bayliner Arriva 2250/ Solgt
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Både: 2 Emner: 18 Svar: 130
Den er sku blevet fed med de nye staferinger
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 13 Både: 3 Svar: 20
Den kan bruge ca 80 til 100 l i timen med ved alm fart bruger den kun ca 25 til 30 l i timen den cruser jo med 2500 omr
Så det er jo ikke meget
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 124
Super flot Bayliner Arriva du har dig der. Hvor meget benzin/diesel tror du den bruger i timen ved fuld gas? bare et lille bud.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Både: 2 Emner: 17 Svar: 114
du får lige en ekstra-høj bedømmelse...
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 3 Emner: 21 Svar: 38
Hej Jens
Den står på trailer og er stort set sejl-klar.
Lad os håbe at vejret er med os.
Mvh. Christian
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2
må sige du rygger dig godt nok
men de fleste er åbentbart mest til den nye
men tak for dysten..
håber da vi ses på vandet til sommer
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Både: 6 Emner: 15 Svar: 88
ja det gør den skam, i lige måde
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Svar: 44
fed båd du har dig...
smider lige en høj...
håber du smider en igen
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Både: 2 Emner: 18 Svar: 130
billedet er fra bunden af isefjorden lige ved noget der kaldes dejligheden?
også rigtige fine både du har dig
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 3 Emner: 21 Svar: 38
Og i lige måde - har altid været vild med Arriva modellen!
Mvh Christian
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 2 Svar: 5
Den ser sku fin ud, af en Bayliner at være.. Ha Ha.. Du må huske at tage nogle billeder af dig og John når i laver båd..Det vil jeg gerne se...
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 13 Både: 3 Svar: 20
I Stand er måske et stor ord .
Den skal slibes lidt så de små riser, kommer væk
Og så den bliver (hvid) igen så har jeg nogle sæder som skal strammes lidt op
Så skal john/mig lave service på den så det er ikke så meget
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Både: 3 Emner: 15 Svar: 153
skal du selv gøre det.hvad fejler din bayliner
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 13 Både: 3 Svar: 20
Der kommer snart nogle nye foto af båden
jeg er jo ved at lave den i "stand"
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 13 Både: 3 Svar: 20
Hvad vil du vide ??
sep 2006
Følger: 16 Følgere: 23 Både: 5 Emner: 10 Svar: 9
det ville være dejligt med lidt mere info omkring båden... c",)