J Jolle/speedbåd
3.144 visninger
|
Oprettet:
J Jolle/speedbåd
Årgang:
Type:
Åben båd til fiskeri, vandski og badering ;)
Drivkraft
En stor dejlig 40hk yamaha motor med elstart.
Størrelse
Det er en 14 fods glasfiber båd :)
Interiør
Rat , speedcontrol , 2 sæder.
Det hele bliver lavet i stand.
Der kommer bl.a gulvtæppe , andre sæder osv :)
Det hele bliver lavet i stand.
Der kommer bl.a gulvtæppe , andre sæder osv :)
Ekstraudstyr
Ingenting endnu.
Der kommer bl.a det sædvanlige sikkerhedsudstyr
Redningsveste
Nødblus osv.
Der kommer bl.a det sædvanlige sikkerhedsudstyr
Redningsveste
Nødblus osv.
Bemærkninger
Dette er et projekt som jeg glæder mig kanon meget til at komme i gang med :)
Det er min første båd , håber i tager godt i mod den :)
Det er min første båd , håber i tager godt i mod den :)

J Jolle/speedbåd
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Både: 2 Emner: 8 Svar: 43
en bedømmelse er givet ;o)
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 6 Svar: 9
Vil ikk ha en fletcher vil ha den jeg har nu
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 9 Svar: 57
Hvis det en fletcher du vil have så må du jo ud og finde en. De er rigtig billige i tyskland pt.
Jah min er ok fin. Skal dog have nye klistremærker og poleres en del. Tidligere ejer gik ik rigtig op i sådan noget underligt nok
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 1 Svar: 13
Fin båd.
Den skal du nok blive glad for!!!
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 9 Svar: 57
Fin båd. Super fedt med første båd. God stemme givet. Smid gerne en retur på min... Det også første båd
nov 2005
Følger: 6 Følgere: 11 Både: 2 Emner: 4 Svar: 40
dejlig båd