{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Omlarkering af båd {{forumTopicSubject}}

Hej ved godt det her emne er her inde men kan ikke helt finde svar på alt jeg vil vide.

Jeg overvejer at omlakere min båd men skal lige have styr på dvs ting først.

Hvor meget skal den slipes ned først og skal den have primer igen så?

Hvor kan man købe lak til en båd ? jeg tænker det vel skal være noget bestemt der kan holde til saltvand :S

Og skal den sprøjt males eller hvordan?

Er det evt andre vigtige ting jeg har glemt?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omlarkering af båd
  • #1   11. dec 2009 Og hvad vil det komme til at koste for min båd? se den under min profil

• #2   11. dec 2009 Hej Mikkel.

Det er ikke for at være lyseslukker, og jeg har dyb respekt for folk der "hopper" ud i nye udfordringer, men du lyder HELT BLANK, hvad angår malerfaget. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte en automaler og få et tilbud på at få malet båden, hvis du selv skiller den ad og sliber den ned. Dermed Får du også selv et projekt ud af det, og et resultat der er 175 % bedre. Det er et kæmpe arbejde, hvis det skal være ordentligt.
    Ikke fordi det ikke kan lade sig gøre, men du kan hurtigt komme ud i problemer. Nogen steder kan du måske få det "orange".

Ønsker du stadig at gøre det selv, skal du have en kompressor med en GOD malerpistol og ikke en Harald Skrald model. Lave en lille malerkabine, med varme og udluftning. (kan laves meget simpelt). Køb noget ordentligt grunder, autolak og klarlak hos en automaler.
    Husk at øve dig på en plade eller ligende inden du går igang med båden, så du kan få indstillet tryk o.lign rigtigt.

Du kan også vælge den nemme metode nogen bruger............. En malerrulle og en pensel. smiley

• #4   11. dec 2009 Autolak er fuldt ud lige så godt. Det er jo en trailerbåd. Den skal ikke ligge i fast i vandet. Ikke som det ser ud ihvertfald.

Per.

• #7   11. dec 2009 Sådan en hammer har jeg også haft. smiley
    Schmidt er inde på det helt rigtige, Husk epoxyprimer under bundmalingen.

Kommentér på:
Omlarkering af båd

Annonce