{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.386 visninger | Oprettet:

René S
René S
Tilmeldt:
16. feb 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Jeanneau Espace 1100 - Køb af ny båd til jordomsejling {{forumTopicSubject}}

Heey Baadgalleri

Jeg og konen står og skal købe ny båd, og vi er faldt over en båd der passer godt til vores bugte og behøve, dog kender vi ikke denne type båd eller model, En motorsejler, det ville være først gang vi køber en motorsejler, vi har altid haft sejlbåd. Derfor håber jeg at der måske er nogle her ind som skulle kende denne model Jeanneau Espace 1100. og ville kunne fortælle lidt med info om den? vi få selvfølge den tjekket og afprøvet ind køb, men stadig begrænset hvad man kan nå på et par dage.

Alle typer både har jo deres egen form for handicap, hvis man kan sige det sådan, og vi er intetserret i at vide denne type models handicap =D


Er der nogle som har erfaring med denne model sejlbåd? Jeanneau Espace 1100.

Pris 300.000 kr
37 fod
Fra 1988
Med alt i udstyr

Det ville være en stor hjælp, hvis i kunne fortælle lidt om denne model, hvordan den ligger i vandet, oplevet nogle bestemt fejl med lige denne type på osv osv..

Vi står med planer om en jordormsejlige om ca 3 år, vi søger derfor en god solid båd. som vi regner med at købe de næste par måneder. Vi køber båden i udlandet, da vi selv sidst år flytte til udlandet. Og så har vi ca to år til at gå den igenmen rette fejl mangler og lære den at kende.

Mange tak på forhånd


Kommentarer på:  Jeanneau Espace 1100 - Køb af ny båd til jordomsejling
  • #1   18. feb 2018 Jeg kan selv ikke kommentere da jeg har ogen erfaring med den bestemt model men jeg følger spændt og ser frem til at høre om jeres rejser.
    smiley


  • René S
    René S Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   18. feb 2018 Hej Kenneth

    Ja det er vi bestemt os, smiley nu skal vi bare lige kæmpe os igenmen båd køb og planlægning, Det er lidt af en mundfuld, men vi har heldigvis nogle år i nu til at lære om det smiley

    Desværre kan det heller ikke blive til en komplet jordormsejlige Pga de pirater i det indiske Ocean, så vi bliver tvunget til at få båden transporteret til middelhavet der fra. ;(

    Men som sagt heller det end at side fanget et eller andet sted i flere år



  • #3   18. feb 2018 Bare tag et jagttegn og have våben om bord dernede i pirat området smiley
    Så skal de nok holde sig på afstand.

    Hvorfor skal det være en Jeanneau Espace 1100 ?
    Der er jo et hav af båd muligheder på marked.


  • René S
    René S Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   18. feb 2018 Heh de har både ak47 og panserværn raketter, trivler på et lille geværd skrammer dem =D

    Jeg kan lide design på båden, ud over det er en motorsejler så få man meget for penge i denne model, når man tænker størrelse og stand, denne model er lidt billiger end de andre, om det skyldes noget bestemt er det jeg håber at finde ud af smiley


  • #5   18. feb 2018 Ja det skulle ikke undre mig at de har de våben smiley

    Der skal lige komme en eller nogle forbi og svare på det.
    Jeg kender intet til sejlbåde smiley
    Ellers lyder det spændende.
    Dog vil jeg være sikker på båden er bygget til at klare en tur over Atlanterhavet.


  • David S
    David S Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   1. mar 2018 Hej

    Jeg er lidt nysgerrig hvor du har fundet båden henne.
    Vil dog meget gerne have lov at rette dig.
    Espace 1100 er ikke en motorsejler da dens undervandsskrog er som en Sejlbåd og ligeledes dens sejlplan.


Kommentér på:
Jeanneau Espace 1100 - Køb af ny båd til jordomsejling

Annonce