{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Mads W
Mads W
Tilmeldt:
25. feb 2018
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Skævt gelænder på min bradwell 18 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Søger lidt hjælp da min bradwell 18 har et skævt gelænder.
Det er et ny startet projekt, og kunne rigtig godt tænke mig at få dette fixet på bedste og billigste måde smiley
Så er der nogen af jer der kunne hjælpe med en metode til at få det rettet ud uden at ødelægge glasfiberen?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Skævt gelænder på min bradwell 18
  • #1   25. feb 2018 Hvis du ikke mener glasfiberen kan holde til at det blive rettet tilbage mens det er monteret (glasfiberen holdt vel da det blev skubbet skævt smiley ) så kan du evt. afmontere det fra båden og monteret det på en stålplade eller noget andet mens det rettes op.

  • Mads W
    Mads W Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   25. feb 2018 Det tror jeg ikke den kan, men god pointe.
    Ja det ville være en mulighed med en stålplade.


  • #3   1. mar 2018 Hej Mads,
    Kan desværre ikke hjælpe med gelænder.... smiley

    Har selv haft én Bradwell 18 for mange år siden (årg 78 tror jeg) - sjov og fin lille sejlbåd med sving / sænkekøl. (brugte min i Roskilde fjord ).... så for mig er det nostalgi.

    Håber du vil oprette båden i galleriet, da den ikke er registret der.....Vil måske også gøre det lettere for dig at stille spørgsmål.

    Mvh smiley


  • Mads W
    Mads W Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #4   1. mar 2018 Hej Rene’ A
    Det ville jeg skam gerne, men man kan desværre ikke vælge bradwell under model.


  • #5   1. mar 2018 Hej Mads,
    Jeg forstår... så er det jo ikke let smiley

    Foreslår at du opretter foto album…..med info og så mange billeder som muligt. (De vil så være tilknyttet din profil).

    Dernæst kan du evt…. senere oprette båden som ukendt.

    Nå, men som sagt nostalgi for mig (havde båden nogle år i starten af 90'erne).
    Håber du løser problemet med sø gelænder - og at du bevarer denne "gamle" engelske båd. smiley

    Mvh smiley


  • Mads W
    Mads W Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #6   1. mar 2018 Det prøver jeg Rene’ 👍🏻
    Ville det være okay hvis jeg kontakter dig, hvis jeg støder på nogen spørgsmål.
    Det er nemlig et ny starter projekt, så har aldrig beskæftiget mig med sejlbåde før, og da du kender båd typen, så er du måske den rette til disse spørgsmål smiley
    Har dog mange års erfaring med motorbåde.


  • #7   1. mar 2018 Hej (igen) Mads.

    Det er OK, men.....Hvis du tænker på riggen på din Bradwell, kan jeg ikke huske detaljer - andet at den er meget simpel (eftersom masten kan lægges ned).

    Altid en god start med sejljolle/sejbåde. Så forstår man bedre. Hvis du vil ha' råd om sejlbåde -skal du henvende dig til "sejlerfolket" ;-).

    Hvad angår erfaring med motorbåde, er du jo ung endnu smiley .......








Kommentér på:
Skævt gelænder på min bradwell 18

Annonce