{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Transport af båd {{forumTopicSubject}}

Halløjsa allesammen.

Er der nogen af jer, der har kontakter til nogen der kan transportere en båd på US-trailer fra Fyn (nær Middelfart) til Hillerød? Traileren er ret bred, så den skal nok op på ladet af en lastbil med kran, eller en eller anden form for autotransporter. Det drejer sig om en 19 fods speedbåd. Traileren er ikke i så god stand, at den kan køres med.

Jeg solgte den i efteråret 2016. Køberen betalte halvdelen, og fik lov at have båden stående hos mig indtil foråret 2017. Da jeg så rykkede for at han hentede den, kom der en masse undskyldninger om en syg svigermor og alt muligt andet. Han kom dog forbi start sommer, og betalte mig resten af den aftalte pris, men han havde stadig ikke mulighed for at få den transporteret væk. Jeg gav ham lov til at have den stående "lidt endnu", og jeg har nu skrevet til ham, at jeg gerne vil have båden fjernet inden 1. maj i år.

Er der nogen af jer, der har kontaktoplysninger på nogen der kan løse opgaven for ham? (Han er flyttet fra Danmark, og er her ikke så tit, men jeg har haft løbende kontakt med ham. Han har stadig en del ting stående i Hillerød, hvor han agter at båden skal med i en container, og flyttet med derned, hvor han bor nu. Båden blev solgt som "et projekt", og den er absolut ikke blevet pænere efter nu at stået ude to vintre, og en regnfuld sommer, så det skulle undre mig, om den nogensinde kommer afsted, men det er jo ikke min hovedpine. Min hovedpine er bare, at den stadig står og fylder hos mig.)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Transport af båd
Kommentér på:
Transport af båd

Annonce