{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Service af speedbåd {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Jeg skal ha lavet service på min båd første gang, og er lidt uvidenom omkring det...

Først og fremmest, er der nogen der kan anbefale nogen til det i midt-sjælland!?

Hvad skal der tjekket på et sådan service, og hvad skal det koste, gider ikke at blive snydt, bare fordi jeg er uden erfaring smiley

Det skal lige siges at jeg ringede og spurgte forhandleren hvordan jeg skulle forholde mig, da båden jo var helt ny, men de lød ikke til at der var regler for service i forhold til garanti m.m. er der nogen der kan af- eller bekræfte det, og evt. kan reglerne i hovedet, hvis der altså er nogle ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Service af speedbåd
  • #1   5. apr 2010 Det er også de priser jeg har hørt, men kunne godt tænke mig at vide hvad jeg får for de penge,
    Mener hvis det er udskiftning af drevolie, og motorolie, til en samlet sum af 500 kr. og det tager 30 min. er det omregnet ca. en timeløn på 5000,-

    Jeg vil selvfølgelig gerne beholde min garanti smiley Meeen....


  • #2   5. apr 2010 tja.. men sån er det at ha båd smiley ellers må du jo selv smiley

  • #3   6. apr 2010 hvis du slipper med 2500 skal du være glad smiley nu får jeg lavet service ,samtidig med vinterkonservering og det bliver noget dyrere , du skal jo foruden motorolie ,ha skiftet : gearolie, anoder,osv foruden det får jeg også skiftet pakninger i drevet , ikke fordi det er absolut nødvendigt , men på den måde gror det ikke sammen .

Kommentér på:
Service af speedbåd

Annonce