{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.337 visninger | Oprettet:

Trim sensor til Volvo Penta SX drev {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Jeg har sidste sason sejlet rundt uden mit trim ur har virket.. jeg har så fundet ud af at Den trim sensor som sætter på drevet ikke har kontak til noget.. eller jo den virker fint når man rykker på den lille tap som sætter på sensoren.. den tap som sætter på den skal johavde kontakt til et eller andet vi jeg gætte på.

sådan ser sensoren ud : link

http://i278.photobucket.com/albums/kk103/dougrussellmarine/ebayclipart/OMC_Parts/OMC0984748.gif

Trim Sender Sending Unit OMC Cobra Volvo

mit spørgsmål er så hvor den skal havde kontak / fesnes til..
håber der er nolge der kan hjælpe..
med venlig hilsen morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trim sensor til Volvo Penta SX drev
  • #1   9. apr 2010 De allerførste SX drev sejler med den samme trimsender som OMC Cobra. Den virker på den måde, at tappen, som du snakker om, blot glider på pivothousing(det hus som drevet er boltet på). Den skal ikke gå ind i noget hul eller forbindes på anden måde. Det vil sige at når du hejser drevet helt op, kan den til sidst ikke nå, den hænger altså bare i den fri luft. Når du sænker drevet, rammer den igen på et tidspunkt. Armen er fjederpåvirket og skal selvfølgelig springe tilbage, hvis du trykker på den.

Så hvis uret giver udslag, når du trykker på armen, er armen måske bøjet en smule, så den ikke rammer pivot housing.

• #2   9. apr 2010 Hej Per
    Okay jeg trode der mangle en lille fjeder eller pind. på armen da den ikke går ind og rammer pivothousing.
    jeg har søgt hele nettet igennem for og se om jeg kunne finde en tejning hvor man kunne se hvor den skulle ramme eller hvor der manglede noget..

jeg ved sensoren virker som den skal da den giver udslag når jeg rykker på den.. jeg prøver og og ser om jeg kan få rettet den ud så den rammer igen.. jeg takker mange gange for det gode svar og den gode beskrivelse.
    jeg var ved og blive helt skør, fordi jeg ikke kunne finde en en brik på den..

Med Venlig Hilsen Morten

Kommentér på:
Trim sensor til Volvo Penta SX drev

Annonce