{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Hjælp til renovering af bad {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er igang med at renovere min Glastron SSV 173 Speedbad. Har nogle spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

- Er ved at skifte de langsgående Træ+gladsfiber "vanger/stiver" som ligger i bunden, da træet er råddent væk. men hvad skal jeg bruge af træ til de nye "stiver" ??

- Da jeg tog båden fra hinanden, var der skum i siden af båben og på begge sider af motorrummet + flamingo i midten. Er det nødvendig? er det kun til at holde båden flydende i tilfælle af hul på skrovet eller er det også med til at stive båden af??

håber der er nogen der kan hjælpe mig.
hvis i har nogle gode råd og tips må i meget gerne skrive dem smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til renovering af bad
  • #1   3. maj 2010 Til bunden ville jeg bruge vandfast krydsfiner, selvfølge findes der også andre træ arter som er bedte og mere holdbag, men så snakker vi os en helt anden pris.

    Dit skum er ikke med til og afstive båden, det er til opdrift hvis den bliver fyldt med vand. Om du vil have det i igen er jo op til dig selv:)


  • #2   4. maj 2010 Hvis du skal have noget træ til bunden der ALDRIG går til i din leve tid skal du ha noget der hedder Bubinga, der er så meget naturlig saft i det en form for stearin, det er godt nok lidt tungt, men ellers noget mose Eg..

Kommentér på:
Hjælp til renovering af bad

Annonce