Måske bådprojekt på Amager {{forumTopicSubject}}
Ohøj skippere!
Jeg er kørt forbi et rigtig fint gammel træskiv på Vermlandsgade/Kløvermarksvej på Amager København. Jeg var henne og kigge på det og tage nogle billeder da jeg tænkte det måske var et projekt for mig, men fandt ud af at det nok blev for svært da jeg aldrig har arbejdet med træskibe.
Jeg nåede at ringe til politiet på Amager som godt vidste at det lå der. De sagde jeg skulle have fat på ejeren af grunden, og hvis grundejeren sagde god for at jeg kunne tage, så var det mit. Jeg skulle bede om at få det på skrift fra grundejeren. Jeg fandt frem til at det var et firma i Århus. Jeg mener det var skat der oplyste det eller også var det Københavns kommune. Jeg ringede begge steder hen.
Jeg uploader nogle billeder til min profil hvis nogen har interesse.
Mvh Asger
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 61 Både: 2 Emner: 63 Svar: 1.880
jun 2009
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 14
Det jeg egentlig mente var at hvis andre var interesserede i et måske gratis bådprojekt var det måske værd at undersøge det her.
Til Michael J
Du har måske ret. Som jeg forstod betjenten var jeg juridisk på nogenlunde sikker grund ved at få en skriftlig tilladelse fra grundejeren. Men ja det skal man måske lige undersøge nærmere.
Det var da pænt af din ven at sætte hans båd i stand
Til Michael B
Jeg er helt enig i at det ikke er et projekt for mig.
Det kan virkelig blive et fedt skib, men der skal også skiftes mange spanter. Gad vide hvad historien bag det er...?
Til nysgerrige ligger der billeder i mit fotoalbum.
Måske bådprojekt på Amager