{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

mercrusier efter tænder m.m {{forumTopicSubject}}

Hej BG folket

Har en mercrusier 3.0 - 135HK der starter perfekt når den er kold (også efter den har stået stille i 3 uger). hvis jeg slukker den når den er blevet varm, og vil starte den igen, er den meget svær at få i gang. Dette er både når den kun har stået i tomgang, og hvis den har kørt i længder tid på fuld gas. Nå motoren er varm og slukkes efter tænder den, Nogen der ved hvad dette kan skyldes, og hvad der evt kan gøres?

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til integreret køleskab 1.300 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 982 kr.
  • Klippet hæk 1.200 kr.
  • Havearbejde 3.000 kr.
  • Tilslutte kogeplade til elstik 1.000 kr.
  • Rensning af slange til vaskemaskine. 789 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mercrusier efter tænder m.m
  • #1   1. jun 2010 Hejsa Jeg ville som det første skifte tændrør, jeg er ret sikker på de er slidt op.

Hilsen
    Brian L.

• #2   2. jun 2010 tændrørs skift er som regel altid en god ting men det vil nok ikke hjælpe på eftertændingen, som regel opstår dette ved at blandingen er for mager og ventiler derved bliver for varme pga. manglende køling fra benzinen og derved antænder benzindampe der er tilovers, så du skal nok have renset karburatoren.

mvh. lars t

• #3   2. jun 2010 tændrør er helt nye, men kaburatoren er en god ide, tak

• #4   4. jun 2010 Du har helt ret Lars.
    Men er tændrør slidte kan de nu godt eftergløde selv med korrekt blanding. Men stadig du har helt ret..

Det er i orden Martin, du skrev bare ik de var helt nye, så tror jeg også blandingen ik er korrekt eller dine ventiler står måske lidt stramme, så de ikke lægger ordentlig an når de lukker så de kan blive kølet af.

hilsen
    JONAS.

Kommentér på:
mercrusier efter tænder m.m

Annonce