{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  tankning af større båd.
  • #1   3. jun 2010 ved nogle tankstationer har udlejnigs tanktrailer ihvertfald til fyringsolie med sikkert også til benz hør ad på tankstationerne ellers fyld på ved havnestanderen smiley hvis du altså ligger i havn

    mange hilsner thomas


  • #2   3. jun 2010 Kan købe hæve sænke pumpe. Vi fylder 25L dunke i vores båd sådan. det er en slange med en envejs ventil i den ene ende.

    den ene ende at slangen i tanken. den anden ende med ventil i dunken ( dunk skal være højer oppe end tanken).

    så hiver du bare slangen lidt op og ned (lyd lidt perverst) så tømmer den en 25L dunk på 2-3 min. tag 10 min at fylde 100L på.


  • #3   3. jun 2010 Tak for de gode råd allesammen. Håber i nyder det gode vejr for tiden og kommer på vandet.

    mange hilsner

    René


  • #4   4. jun 2010 Jep sådan en op og ned slange koster 200-300kr men det er pengene værd. man kan fylde på selvom båden gynger, der går intet til spilde...
    Sådan en slange kan du købe hos en bådforhandler, Der kræver bare du har en benzin dunk hvor åbningen er stor nok smiley


  • #5   4. jun 2010 Hej Rene, gå ind på www.netbaad.com skriv i " søg produkt " hævert.
    Vupti der kommer den 99 kr. jeg har den selv DEN VIRKER


  • #6   6. jun 2010 Super mange tak. smiley

  • #7   26. jul 2011 Er det denne I bruger?
    (link fjernet)
    Hvordan virker den?


  • #8   26. jul 2011 ja det er den vi bruger,,, Du stiller din reserve dunk et sted højere end tanken, propper enden med kuglen ned i reserve dunken og den anden ende i tanken så ryster du slangen med kuglen op og ned (som at spille pik hehe) så kører benzin ned i tanken med hævert princip

  • #9   28. jul 2011 Jeg gad ikke gi 2,- mere pr. liter i havnen så nu har jeg lavet en trailertank smiley

Kommentér på:
tankning af større båd.

Annonce