{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

hvordan finder i vej. {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et eagle 350 i kombi ekkolod/gps som jeg simpelthen aldrig lærer... men hva har i som i bruger som nærmest er idiot sikker?? kan se der er mange med garmin men hvordan forgår det?? jeg sejler ud fra hirtshals og har 5 søkort jeg har fået af gamle fiskeremjeg prøver mig så frem gang efter gang med at få positionerne til at stemme over ens,altid uden held... men hvordan bærer i jer ad?? tænker også tit på folk man ser her i hirtshals som kommer langvejs fra som bare kommer og drøner direkte ud på en position,virker det som en gps i bilen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan finder i vej.
  • #1   3. jun 2010 ja, brug en gps fra bilen og indsæt nogle waypoints, så kommer du det samme sted igen indenfor 1 til 2 meter smiley

• #2   3. jun 2010 vi har en Kortplotter den virker næsten som en gps i bilen du tager og maker der hvor du vil hen på søkortet og så føgler man bare stegen på kortet lige som når du kikker på et parpir søkort her har du det hele bare på skæremen

• #3   3. jun 2010 det er en kombineret gps/kortplotter/og ekkolod jeg har som skulle kunne det hele,men jeg er simpelthen blevet så gal på den jeg KAN bare ik finde ud af at lægge de waypoint ind..... og det går slet ik når jeg prøver at sejle efter alle de tal-positioner,mega iriterende når man gerne vil prøve at pilke længere væk end de sædvanlige steder man kender fra land..... det er en eagle 350i jeg har.

• #4   5. jun 2010 Har købt en Garmin 620, den er lille handy og meget nem at bruge, stort set som ders bil GPS, forøvrigt kan man osse bruge den til bilen!

• #5   5. jun 2010 jeg har nu prøvet med min garmin nuvo fra bilen men det lader ik til at man kan kode positioner ude på vandet ind i den.

• #6   5. jun 2010 har smidt min gamle medion gps i den kan lave waypoint + gemme aktuel position det er nok til mig... + den har indbygget kompas med længde og bredegrader....

Kommentér på:
hvordan finder i vej.

Annonce