{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

kim M
kim M
Følger: 10 Emner: 2 Svar: 8

Type af båd {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en ny jolle, men kan ikke finde et typeskilt.
Er der nogen herinde der kan se hvilken type det er og hvad motorstørrelse den må sejle med.
Den er ca 5 meter lang og jeg har en 15 hk. Mariner, men den kan kun komme op på 10 knob og vil godt have den noget højere.
Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Type af båd
  • #1   12. maj 2018 Hvis den er 16 fod så må du sejle op til 38hk inden du skal ha noget bevis får at sejle den

Men det ikke sagt det det den er god Kent til

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#2   12. maj 2018 har bevis men kan ikke finde et type skilt, så ikke nemt at finde ud af hvad den er godkendt til.

• #3   14. maj 2018 Det ligner ikke et planende skrog så mon du får meget ud af større motor?

• #4   14. maj 2018 Nej hvis den ikke er planende vil den ligge sig ned på den ene side hvis den er halv planende og den vil grave røven ned hvis den ikke er planende

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#6   15. maj 2018 Tak for svarene prøver lige at tage et billede når jeg kommer på vandet idag

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#8   15. maj 2018 her er et billede hvor den står på traileren

profilbillede
  • kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#10   15. maj 2018 har købt en 30 hk jeg skal hente i morgen, så håber jeg det hjælper

• #11   17. maj 2018 Det ser ud til din gamle motor er med ekstra langt ben, kavitationspladen ser ud til at sidde noget lavere end hækkens nederste punkt, det vil nok også bremse båden lidt

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#12   18. maj 2018 Tak for input, jeg har fået sat en 30 hk Yamaha på og nu går den med 24 knob smiley så det var vist bare en for lille motor før

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#13   4. jun 2018 er der ingen der kan hjælpe med hvad type båd det er ?

• #14   6. jun 2018 Hej Kim
    Det er svært at se udfra de 2 billeder du har lagt op, måske du burde tage nogle flere og starte en tråd "hvad er dette for en båd"? Skriv målene op også, ca 5 meter kan jo være både 16 og 17 fods.

Det er ikke en båd man ser mange af, måske kabinen er noget der ikke er originalt? Mit bedste gæt er en Crescent eller Ryds fra slut 70'erne eller start 80'erne efter skrogform og det klinkbyggede fribord, men igen det er kun mit gæt

• kim M
    kim M Tilmeldt:
    maj 2018

#15   6. jun 2018 tak for svar, ja crescent er nok også mit bedste bud på type

Kommentér på:
Type af båd

Annonce