{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.521 visninger | Oprettet:

Vandscooter forsikring {{forumTopicSubject}}

Der er jo kommet en ny lov her pr. 1 marts 2018, om at alle vandscootere og speedbåde nu skal have en lovpligtig ansvarsforsikring.

Har nogen af jer tegnet dette endnu? Og i så fald, hvor og til hvilken pris?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandscooter forsikring
  • #1   19. maj 2018 mit forsikringsselskab har tilbudt mig en halvårlig forsikring på 600,-

  • #2   19. maj 2018 seadoo spark helårlig opjektiv ansvar 2200 kr med 3000 i selvriciko hos søassurrensen ærø

  • #3   19. maj 2018 Det er nok det sværeste spørgsmål at besvare ........ ( alle forsikrings spørgsmål, jeg kender overhovedet ikke til vanscooter )
    Der er såååååå mange ting der spiller ind ! ! alder, køn, andre policer i selskabet, hvor du bor/sejler, modeller, osv osv...
    Så du kan ikke bruge andres priser og selskaber til eget brug....
    Den sure og laaaaange vej .... google selskaber, og så ellers skrive / ringe rundt, det tager en krig at finde ud af ( nok også derfor folk konstant skriver om hjælp til priser og selskaber )... der er KÆMPE foreskel på hvad folk kan opnå, det er en jungel...
    Bare husk at tjekke og tjekke og tjekke HVAD DE DÆKKER.... der er masser af underlige ting skrevet med småt...
    God jagt


  • #4   19. maj 2018 Bare den er opjektiv så er du godt kørende. Men regn med at alle de alm selskaber ikke vil forsikre den. Brug tiden på at undersøge de selskaber som lever af at tegne båd forsikring. Vandscooter folket er desværre bare jaget vildt på grund af de fåes dårlige opførelse på vandet

  • #5   19. maj 2018 # 4
    Nemlig... og lovkrav = selskaberne har nogle ublu priser ... igen = nogle lader være og tager chancen...


Kommentér på:
Vandscooter forsikring

Annonce