{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

mathias r
mathias r
Tilmeldt:
17. jun 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle? {{forumTopicSubject}}

jeg har en vandscooter (jetbåd) seadoo rxp, jeg har lige være i aabenraa for at søsætte den, men uden held der er den ikke tilladt, da de ikke mener den er tilladt i DK. Så vidt jeg ved er flere danskere blevet frifundet for at sejlt på dem. Har jeg en chance for at få den i vandet i aabenraa, hvis ja hvad skal der til/hvad skal jeg gøre?

er der andre steder i sønderjylland hvor det er tilladt at søsætte min vandscooter/jetbåd, og kan det være en mulighed at sætte den i, i flensburg havn? Nogle der ved om det er lovligt at sejle på den der?

på forhånd tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle?
  • #1   9. jul 2010 hvem siger du ikke må? hvis det bare er et skilt der står ville jeg i hvert fald bare sidde den i vandet, og hvis der står nogen og siger du ikke må, så sig de kan ringe til politiet og at de ellers ikke skal blande sig i hvad DU gør

  • #2   10. jul 2010 hvis den er ce godkendt cat c er det en båd fortæl folk det på en ordentlig måde og måske med tid vil folk ikke være så pisse sure på jet folket,

  • mathias r
    mathias r Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #3   10. jul 2010 det er havnekontoret der siger det. man skal være medlem for at sætte båd i og de vil ikke lade mig være medlem fordi jeg har en jetbåd (seadoo rxp).
    men nu er jeg at finde alt der beviser det er en båd.


  • #4   10. jul 2010 gå til politiet og få en underskrift på det og vis den på havnekontoret

Kommentér på:
vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle?

Annonce