{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Start problemer Jetski {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har idag være ude og sejle men da den så løb tør smed jeg den på reservetank og sejlede ind til land hvor jeg næsten sejlede helt op på land (på stranden med sand og små sten i kanten) og fik fyldt benzin på og tog mig en øl og stod og snakkede lidt. Da jeg så ville ud igen startede jeg den og jeg sejlede ca 30 m da den så døde og nu vil den simpelhen ik starte igen.
Nogen som ved hva der evt kunne være galt?
Det er lidt ligesom den har fået en anden lyd når jeg køre starteren rundt end den tidligere har haft)
Jeg ved ik om den kan ha suget sten/sand op eller noget?
har intet forstand på det så håber nogen kan hjælpe med hvad jeg skal prøve at se efter?
Har tjekket tændrør.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Start problemer Jetski
  • #2   11. jul 2010 Jeg sejlede den ikke helt tør der var ca 3-4 litter på (reserve tanken) så den har ikke været sejlet tør.

    Tjekke mit filter? Mener du luft filter eller er der andre filtere?


  • #3   13. jul 2010 jeg ved bare at det ikke er så smart at sejle så langt ind med jet. for den suger alt lige igennem turbinen. og dit kølevand går jo også ind der. så jeg vil mene der sagtnes kan komme lidt sand med ind i systemet. men dermed er det ikke sagt at det har noget med startproblemer at gøre.

  • #4   21. jul 2010 det der sker når du sætter på reservetank er at den suger fra bunden og det er der dit skidt ligger hvis der er noget i tanken, så rens slanger plus kaburator, så skulle den gerne starte igen smiley held og lykke

Kommentér på:
Start problemer Jetski

Annonce