Tæppe skift? {{forumTopicSubject}}
Hejsa, da jeg vælger ikke at købe den scarab jeg kiggede på, vil jeg nu lave lidt små ting ved min nuværende båd, jeg har derfor tænkt på at skifte tæppet og evt vindspejl i båden. Men
jeg tog til en alm tæppehandler for at se om det var noget han kunne skaffe, og det så det ud til at han godt kunne, han ku hvert fald få noget hjem i samme farve, materiale og struktur, så det er jo fint, men det han kunne skaffe havde en tynd lag gummi/skum på bagsiden, kun 1-2 mm.
Vil det blive et problem mht fugt? evt pålimning? pris 45,- m2
Er der nogen der har en guide til tæppeskift?
Med hensyn til vindskærm, vil jeg høre hvor får man bukket noget plas/plexi i form? eller kan man selv gøre det?
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 46 Svar: 161
1. der var ikke meget plads i den
2. den forhandler den stod ved var ik min kop te. Da jeg spurgte om jeg kunne få lov at høre den igang, sagde han med det samme at det var slet ikke nødvendigt, sådan en motor kan køre evigt og jeg skulle slet ikke tvivle på om den kørte godt.
3. rundt på motor ved slanger osv var der en del rust, som sikkert godt kan tyde på små utætheder
4. så mente han at jeg kunne få det økonomiske i orden og så kunne jeg komme ned og så kunne vi prøve at sætte den i vandet
Det kan jeg ikke bruge til en pind, han talte godt nok om hvor god og fin båden var, og scaraben var den bedste båd på markedet osv,
men at han ikke ville starte den op, mener jeg er latterligt. for mit vedkommende ville det næsten ha været det bedste salgstrick at høre den igang
Så ingen scarab til mig i denne omgang
maj 2004
Følger: 35 Følgere: 67 Både: 7 Emner: 87 Svar: 1.037
maj 2005
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 9 Svar: 245
Mvh
Lars
maj 2005
feb 2006
Lars
maj 2005
Jeg har købt tæppe med skum på bagsiden, men da tæppet er fuldstendig magen til det jeg havde i båden før, bekymre det mig ikke for det havde jeg hverken fugt eller lugt problemer,
Mvh Erik
feb 2006
Prøv med et skiltefirma, hvis de ikke har varene kan de skaffe dem, hvis de vil, ellers er der andre der kan.
Har du afmonteret det gamle, så du kan se hvor stort et stykke du skal bruge, for at lave det nye?
Mvh Lars
maj 2005
Tæppe skift?