{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bådstativ
  • #1   17. aug 2010 Du kan evt. tage kontakt til et stilladsfirma og høre om de har en løsning du kan bruge.

• #2   17. aug 2010 Jeg ville sætte den på nogle stolper, og så nogle vinkel bukke i siderne, det er jo kølen vægten står på.
    T

• #3   17. aug 2010 prøv at se første foto her evt kan man sætte 2 i hver side og så skal de bindes sammen parvis på tværs, men det er jo ikke et stativ , hvis det kan bruges så skriv så tager jeg et foto af bukken .ellers har bådmagasinet lavet tegninger til et stativ engang.

• #4   18. aug 2010 1 minut på Google gave dette http://maximalt.dk/Artikler/Stativ.htm

• #5   18. aug 2010 Hej tusen tak for de posetive indlæg jeg vil arbejde lidt vidder med dem

til Casper P
    tak for linket og fordi du gad bruge et minut på det det var ikke fordi jeg ikke selv gad bruge det minut og heller ikke fordi jeg ikke kender Google
    men blodt fordi jeg mente at der her inde var en hel masse mennesker med hver deres arferinger som jeg måske kunne drage stor nytte af og erfaring kan nu en gang være guld hver
    og mente fagtisk osse at det var det som holdte liv i dette gode forum for hvad skal det ellers bruges til for alt hvad der er her kan findes på nettet bare ikke de mange gode arfaringer og for at høre dem er man nød til at spøre osse selv om nogle måske syntes det er et dumt spørsmål
    forsat god dag
    mvh
    Flemming P

• Tonny J
    Tonny J Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #6   23. aug 2010 Du kan evt. tage kontakt til Wikingpolish +4520999926 de laver stativer i træ på bestilling

• Jensen Boats
    Jensen Boats Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Både: 1 Svar: 12
    #7   20. dec 2012 De amerikansk producerede SeaQuip fåes i menge størrelser og kan tilpasses de fleste både. Se mere hos Jensen Boats www.jensenboats.dk

profilbillede
Kommentér på:
Bådstativ

Annonce