{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Fiskeri - hvordan er det hos jer? {{forumTopicSubject}}

Synes det er lidt tyndt med fisk omkring Reersø i øjeblikket, vi har for 14 dage siden prøvet på 5-8 m vand, men fik kun 5 flade på 4 timer, der kunne bruges ellers var de meget små og måtte i vandet igen.

Hvordan er det hos jeg andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiskeri - hvordan er det hos jer?
  • #1   31. aug 2010 jeg ved ikke med de flade i århus bugten, men vi var ude hele weekenden og det blev kun til et par undermåler Havørreder.... vi fik dig to store flotte makreller.

• #2   31. aug 2010 Var ude fra Bønnerup her i august, og det blev til nogle få flade, og en pokkers masse fjæssinger.
    Var på Gudenåen i weekenden, hvor vi fangede en laks på 6 Kg. Men det er ikke meget der bliver landet.

• #3   31. aug 2010 6 kg er en flot fangst.

• #4   31. aug 2010 Hej
    Jeg har prøvet en del i put&take og en del i randers fjord, begge dele uden videre held

• #5   31. aug 2010 Ørsted ørredvand
    Åbakkevej 13
    4130 Viby Sj

Er en god put&take sø.

(link fjernet)

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Emner: 9 Svar: 63
    #6   31. aug 2010 hej det står faktisk skidt til her ved Samsø, for et måned siden var havet sort af makreller og lige i øjeblikket kan man ligge flere timer ude ved laksefarmen uden at mærke et eneste hug smiley

• #7   1. sep 2010 Total dødt i Lemvig og ind et godt stykke ind med limfjorden.

• #8   1. sep 2010 Hej troller en del i det nordjyske. Det har godt nok været langt mellen fiskene i år,kan ikke mindes at det har været så ringe de sidste 10 år. mvh fj

• #9   1. sep 2010 Glad for at høre at, det ikke bare er os som er dårlige til at fange fisk..hi.

Det vel det varme hav vi har haft her i sommer.

• Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
    #10   4. sep 2010 Jeg uv jager en del også på reersø, var i torsdag i perfekte forhold til multer, svømmede næsten 3 timer uden at se så meget som en multe, kun et par skrubber så jeg, og jeg har sgu ellers set mange multer derudoe og taget nogle fine på over 4 kg, men det skal åbenbart ikke være i år de skal med hjem smiley

• #11   4. sep 2010 Mikkel B,

Ja der er som regel rigtig mange Multer på Reersø. Vi har heller ikke set nogen i år. Sidste år vrimlede det med dem.

Kommentér på:
Fiskeri - hvordan er det hos jer?

Annonce