{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Tilmeldt:
17. apr 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 23

Kawasaki SX-R vs. Yamaha Superjet {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Efter længere tids søgen på diverse sider, har jeg nu besluttet mig for at købe et jetski, til næste sæson. Jeg har spurgt diverse folk omkring forskellen på de ovennævnte 2 modeller, og hvad folk anbefaler. Meningerne har været meget blandet alt efter hvem man spurgte.

Når jeg kigger på www.jetzone.dk og kigger under de 2 modeller står der bl.a. at yamaha superjet har 73 hk, og koster 56.900,- i vejl. udsalgspris. Når jeg derimod kigger på kawasaki står den opgivet til 80 hk, og en vejl. udsalgspris på 63.300,-

Kan det passe at der er 7 hk, og 6.000,- i forskel på de 2 modeller, eller er den en fejl på siden?

Jeg har hele tiden haft den opfattelse, at præstationerne og prisen på de 2 maskiner var den samme?

På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kawasaki SX-R vs. Yamaha Superjet
  • #1   10. sep 2010 Vil helt klar sige du skal prøve begge modeler. Kawaen er bare den du skal have hvis du skal sejle ræs da den ikke er til at vælte på og har bare meget ballance!
    Superjetten skal du have hvis du vil ligge og lege springe rundt og lave freestyle osv. Jeg har sejlet på begge 2. Hvis jeg havde begge modeler stående ville jeg kun få brugt superjetten når jeg skulle ud og sejle en alm sommerdag med vennerne osv. Og de 3-5 gange om året når der skulle sejles ræs ville kawaen komme ud.


Kommentér på:
Kawasaki SX-R vs. Yamaha Superjet

Annonce