3.557 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan ikke plane"
Kan ikke plane
Jeg har en 19" runnö med en Johnson v4 90hk. Da jeg var ude at sejle igår var der ikke problemer om formiddagen, men da vi skulle hjem ville den kun sejle 7 knob, for når jeg gav den mere gas tag mot...
Jeg har en 19" runnö med en Johnson v4 90hk. Da jeg var ude at sejle igår var der ikke problemer om formiddagen, men da vi skulle hjem ville den kun sejle 7 knob, for når jeg gav den mere gas tag mot...
Skrevet af: christian h - 3. aug 2009
Kan denne jolle plane?
Hej Folkens, Har købt denne 14 fods jolle og er i tvivl om hvorvidt det er en planende jolle? Har på nuværende tidspunkt en 9.9 hk Mercury påhængsmotor, hvor den kun sejler 18 kmt og ikke planer....
Hej Folkens, Har købt denne 14 fods jolle og er i tvivl om hvorvidt det er en planende jolle? Har på nuværende tidspunkt en 9.9 hk Mercury påhængsmotor, hvor den kun sejler 18 kmt og ikke planer....
Skrevet af: Morten P - 8. maj 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedrivning af væg 4.000 kr.
- Ingen lyd på TV 500 kr.
- Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
- Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
- Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
- Installation af opvaskemaskine 850 kr.
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
sep 2008
Følger: 52 Følgere: 8 Både: 1 Emner: 1 Svar: 648
maj 2008
Følgere: 47 Både: 1 Emner: 16 Svar: 2.070
maj 2008
Følger: 1 Både: 3 Emner: 17 Svar: 49
MEN drev og propel var der mange skaller/snegle på og de bliver siddende på propellen selv om man har sejlet og motoren har haft lidt over 3000 omdrejninger
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 26 Svar: 113
mvh thomas
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.898
De ødelægger totalt skruens form og så har du bare et piskeris.
en del tester propeller for at finde den optimale, og de ved at bare to ruer på en mølle ødelægger dynamikken.
i værste fald kan det skabe kavitation og ødelægge skruen ved længere tids brug.
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 6 Svar: 86
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Både: 3 Emner: 9 Svar: 408
Har osse hørt om folk der springer bundmaling over et år fordi der ingenting har været eller folk der bare tager den op og spuler den en gang i løbet af en sæson og ikke bruger bundmaling overhovedet men sådan spiller klaveret ikke de steder jeg har ligget.
Har prøvet med alt, almindelig, nanocover, epoxy og kobber, historien er den samme hvert år.
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 5 Svar: 126
skrue og det har jeg ikke problemer med ”fast Skrue” lavet af Bronze. med ror.
Men ja, hader ruger. men der er kun slemme når vandet er varmt. i foråret og efteråret kommer er ikke så mange, der får jeg nærmer sådan noget sø græs på.
maj 2008
Følger: 1 Både: 3 Emner: 17 Svar: 49
Det virker som om at trimflaps (som er monteret fra fabrikken, nok ikke uden grund) ikke kan komme ned, han mener at det kan være grunden til at den ikke vil plane.... tilgroningen/rurer var ikke slemt, så den troede han ikke på. Hvad mener I? Er trimflaps så vigtige på nogen både, i det er tilfælde 25 fod + 2 ford badebro, 2700 kg + en næsten fuld tank, ialt ca. 3000kg....?
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Både: 3 Emner: 9 Svar: 408
Ruer på propel tager på min 2-300omdr men når først en ryger af under sejlads rammer den en anden og efter et par sekunder får jeg de sidste omdr igen, dette sker efter 5-10 minutter men fuld skrue.
Kan ikke plane pga. tilgroning???