{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Karl-Erik H
Karl-Erik H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

GARANTI VOLVO PENTA {{forumTopicSubject}}

Nogle her som har lige så dårlig erfarring med volvo penta og deres Garanti ? Er den lykkelige ejer af en Larson 186 senza. Med volvo penta 4,3 l motor og sxa drev. Problemet er efter kun 15 timers sejlads. hvor båder efter hver tur står på trailer. bliver vasket og skyllet efte alle kunstens regler. Ja. så er drevet begyndt at korrider smiley Volvo penta sendte en mand fra sverige her ned for at måle på båden og drevet. Skal siges jeg sejler med aluminiums annoder. som forskret i håndbogen. til brug i både fers/saltvand. Til trods for det nægte volvo penta at tage deres ansvar og i stedet "tværer" den af på mig. Med alverdens dårlige undskyldninger. Om misvelighold. trods båden kun er et år. Og se ud som da den forlod forhandleren. Ja, lige på nær drevet. ;( det ærger mig volsomt. at man skal finde sig i sådan noget svineri. når man passer godt på sine ting... Blev sg entlig "lidt" sur på dem.. Er der andrer som har lige så dårlige erfarringer ? så kom frit frem. Og lade os danne fælles front. Der her kan bare ikke være rigtig
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GARANTI VOLVO PENTA
  • Karl-Erik H
    Karl-Erik H Tilmeldt:
    jul 2008

#1   6. okt 2010 Har skam også henvendt mig til forhandleren. Og de er også inde over sagen. sammen med det aut. volvo penta værksted. som lavede pdi og service på båden. Men efter som jeg har lyttet mig til. så har volvo store problemer. med deres drev. ham svenskeren. skulle til 7 andre. med det samme problem. Og det er så vidt jeg har forstået kun toppen af isbjerget. Så kan godt se. jo flere sager de får "tøret" af på ejerene. Ja jo billiger slippe volvo...

• #2   7. okt 2010 VOLVO har haft kæmpe problemer med deres drev...... De tærer og kan ikke holde, det har jeg set flere steder.

Mig bekendt er alle de tilfælde jeg kender til blevet afvist!

• #3   7. okt 2010 jeg kender da en der har fået skiftet drev på en larson på garanti pga den samme fejl som dig, men det nye drev fik hurtigt samme problem

• Karl-Erik H
    Karl-Erik H Tilmeldt:
    jul 2008

#4   7. okt 2010 Jeg har også hørt, at volvo til at start med. enten satte nyt drev på. eller sandblæste og malede drevene. Men da problemet voksede dem over hovedet. Forsøger de nu desperat at tværer ansvaret, som ikun er deres. af på både forhandler og ejer.. så "sorteper" i volvos. Cirkus. Tro de, ender med at ejerne selv skal betale..... Der for er jeg meget int. i alle som har eller kende nogle der har samme problem. Ville være så venlige at kontakte mig.I en privat besked. Så vi evt kan udveksle tlf, nr. Og få en snak om hvad i har gjort. eller har tænkt at gøre.

• kjeld n
    kjeld n Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #5   9. jan 2012 hej folkens tilbyder alt i sand og glas blæsning,

tjek evt. chulo-byg.dk

ellers kan jeg træffes på 21 86 63 21,

kan også udføre i weekenden til rimelig priser smiley

Kommentér på:
GARANTI VOLVO PENTA

Annonce