GARANTI VOLVO PENTA {{forumTopicSubject}}
Nogle her som har lige så dårlig erfarring med volvo penta og deres Garanti ? Er den lykkelige ejer af en Larson 186 senza. Med volvo penta 4,3 l motor og sxa drev. Problemet er efter kun 15 timers sejlads. hvor båder efter hver tur står på trailer. bliver vasket og skyllet efte alle kunstens regler. Ja. så er drevet begyndt at korrider Volvo penta sendte en mand fra sverige her ned for at måle på båden og drevet. Skal siges jeg sejler med aluminiums annoder. som forskret i håndbogen. til brug i både fers/saltvand. Til trods for det nægte volvo penta at tage deres ansvar og i stedet "tværer" den af på mig. Med alverdens dårlige undskyldninger. Om misvelighold. trods båden kun er et år. Og se ud som da den forlod forhandleren. Ja, lige på nær drevet. ;( det ærger mig volsomt. at man skal finde sig i sådan noget svineri. når man passer godt på sine ting... Blev sg entlig "lidt" sur på dem.. Er der andrer som har lige så dårlige erfarringer ? så kom frit frem. Og lade os danne fælles front. Der her kan bare ikke være rigtig
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
feb 2006
Følger: 1 Følgere: 30 Både: 5 Emner: 20 Svar: 759
Mig bekendt er alle de tilfælde jeg kender til blevet afvist!
jul 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 215
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
tjek evt. chulo-byg.dk
ellers kan jeg træffes på 21 86 63 21,
kan også udføre i weekenden til rimelig priser
GARANTI VOLVO PENTA