{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  restgæld i båd.
  • #2   26. jun 2018 Der er både UDEN nogen form for serie nummer eller type skilte, og der er man lidt på herrens mark, ( min jeg også har tilsalg, der er INTET på skroget, men så til gengæld er der på trailer og motorer, samt div papir hos forsikringen.. papir på det hele, og med en rimelig historik over mit ejerskab ) ellers så er det ens egen fornuft og sælgers troværdighed.
    Det sidste er sgu nok det sværeste at fornemme ... desværre ! ! ! der findes så utrolig mange der prøver at tage røven på en godtroende køber, jeg trode på folk til for nogle år siden... det kostede mig MANGE penge ( endda over nogle gange ) jeg kunne ikke mistro andre for at vil løbe om hjørner med mig... hvorfor skulle de dog det ! ! !
    I dag har jeg så ændret standpunkt ... jeg mistror alle ... ikke ligefrem et plus at have den tilgang til andre... sørgeligt... men har ikke råd til andet ....


  • #3   27. jun 2018 nogle gange må man trække på skuldrene og tænke....
    Det går jo nok.
    I standart kontrakterne skriver sælger under på at båden er gældfri. så det må man gå ud fra. Anyway er bornholmer, tror ikke der er nogen der ville slippe godt afsted med det nummer her over .. 👍


  • #4   28. jun 2018 takker for de svar. så er der lidt at gå efter.

Kommentér på:
restgæld i båd.

Annonce