{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

Jetski 650 SX spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er igang med at tage motor ud af min jetski.

Problemet er at der er ledning der går fra svinghjulet og videre over til elektronikboksen. Jeg kan ikke koble ledningen fra elektronikboksen og derfor kan jeg ikke få motor ud.

Nogen der har en løsning?

På forhånd tak for hjælpen.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetski 650 SX spørgsmål
Kommentér på:
Jetski 650 SX spørgsmål

Annonce