{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Motorbrænder varm- lavet {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har gennem det senest halve år været på jagt efter fejlen til, hvorfor min Tohatsu 4 taks motor hele tiden brændte varm.

Nu er fejlen fundet og udbedret og den vidste sig at sidde langt inde. Det var en flækket bøsning på toppen af kobberet ved bundkaret der var flækket. Det har taget fantastisk lang tid at finde fejlen, men nu er det lavet. Tjek lige viden og se trykket på vandet efter fejlen er udbedret. Før vi gik igang løb vandet uden tryk og som en gammel mand der tisser:-)

God sommer derude....


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motorbrænder varm- lavet
  • #1   8. jul 2018 Fedt du fandt fejlen og fik løst problemet 👍

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 14
    #2   12. jul 2018 Hvilken model er det? Jeg har selv en Mercury 30 efi, det er også en tohatsu.
    Den har det også lidt svært med varme....

    Mvh
    Thomas


  • #3   17. jul 2018 Hej Thomas.

    Beklager det sene svar - jeg har en Tohatsu 30 HK MFS 4 takt. Jeg har godt hørt det er det er det samme "indmad" som Mercury. Min lavede næsten ingen tryk på vandet, så den kunne ikke køle og alarmen gik konstant, hvilket jo også var godt nok, ellers var den gået i stykker.....

    Jeg sender gerne billeder af hvilken bøsning der var gået, da det er lidt svært at forklarer.... En ny bøsning og en ny ny bundpakning, og problemet er 100 % løst, hvilket er intet mindre end fantastisk. Den kan finde mig på Facebook, så kan jeg vise dig billeder.

    https://www.facebook.com/knud.pedersen.315213


    MVH Knud




Kommentér på:
Motorbrænder varm- lavet

Annonce