{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Styring {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ved at se lidt på min nye båd..

Problet er styrrør eller hva det hedder. Det er den ende af kablet, der kommer ud nede ved motoren. Der er en aksel der går gennem et rør, og de 2 er groet sammen, ved ikke om de har fået et slag så de er skæve, kan ihvertfald hverken f¨å den frem eller tilbage... Sidder der noget gevind eller noget inde bag ved??

Mvh Martin


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styring
Kommentér på:
Styring

Annonce