{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.396 visninger | Oprettet:

nydam jolle 465 / seaexplorer465 {{forumTopicSubject}}

jeg går og pønser på at købe en helt ny jolle, og er faldet over de nævnte mærker.
er der nogen der her erfaring med kvalitet osv.???
de er lidt billigere end tilsvarende crescent, limbo, ryds. .
men derfor kan de vel godt være ligeså gode.. M.v.h Gustav


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  nydam jolle 465 / seaexplorer465
  • #1   3. jan 2011 Tja det er masseproducerede polske joller der sælges til en helt fantastisk lav pris, så kig dig ordentligt for når du investerer i sådan en. Min onkel har haft en Nydam xxx i et halvt års tid nu og umiddelbart har der ikke været problemer, men man kan aldrig vide.

    MVH Frank


  • #2   8. jan 2011 jeg kender en der har en nydam 465 og den er han ikke glad for,
    det er når der sider en i front af den og de sejler så er den ikke stabil i vandet
    det ser ud til at de har bygget et trimflaps ind i glasfiberskroget .den laver et sjovet knæk helt i bag og der sider 30 hk på.
    men prøve en tur i en nydam med et par folk i den kan jo være at du blev rigtig glad for sådan en jolle
    mvh mads


  • #3   8. jan 2011 tror at jeg holder mig fra dem begge, jeg er lidt nervøs for sprøjte støbte joller. problemer med uens skrogtykkelse, revner i bund, blød bund, osv (som ryds kæmper med)
    tror jeg holder mig til noget håndoplagt, gerne dansk fabrikat poca, limbo, hellere betale lidt mere end en masse ærgelser..

    mvh gustav


Kommentér på:
nydam jolle 465 / seaexplorer465

Annonce