{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nogle der kender dette firma?
  • #1   14. feb 2011 Fed overskrift... var sikker på det var din kloak der var stoppet.

  • #2   14. feb 2011 Der er et eller andet galt med deres priser på bådene - de koster jo næsten ingenting......

    Ligner et af de berømte fup-firmaer fra England........


  • #3   14. feb 2011 jeppe, så er det godt jeg selv er i branchen smiley
    Ja hader snart england med alt deres fup, jeg har skrevet med et andet firma i samme by, og han har aldrig hørt om dem


  • #5   14. feb 2011 når man søger på deres adresse HULL, EAST YORKSHIRE, HU2 8BA,
    UNITED KINGDOM inde på google map, er det i hvetfald ikke en båd center i nærheden.


  • #6   14. feb 2011 ja, har jeg også spurgt om, men de siger de arbejder som en form for mægler der bare sælger dem videre, men de ville få den jeg har kigget på forbi onsdag, og hvis jeg ville kunne jeg selv komme og hente den der efter kl 14

    sys bare det virker underlig at de lige render den igennem inden den skal sælges videre, hvis de sidder på et kontor?? der er jo ingen værksted det men har disse to sider jeg har kigget på så er dælme i tvivl

    (link fjernet)

    http://wck2.companieshouse.gov.uk/ca435d5eebc119baa5c33f333f1c1cff/compdetails


  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 21
    #7   14. feb 2011 Jeg Kender dem ikke, men hvis du ligger mærke til billederne.

    Så er det meget tydeligt at 99% af de både der er til salg, er amerikanske..

    Se lysniveauet på billederne, den type solskin findes ikke i UK.

    Desuden er det meget tydeligt med støbte indkørsler, og den type bygninger at det drejer sig om billeder taget i guds eget land smiley

    Men er tit i UK, og skal da gerne køre forbi og se hvad der ligger på adressen, nåste gang jeg er i hull (om 10dg)


  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 21
    #8   14. feb 2011 haha

    Prøv lige at tast postnummeret ind i googlemaps. og så vælg streetview...

    Glem de fuskere...

    Det gamle ordsprog gælder stadigvæk, virker det for godt til at være sandt, ja så er det lige netop, for godt til at være sandt smiley


  • #9   15. feb 2011 ja, er os blevet enig med mig selv om jeg dropper dem:D
    Sidste år kostede det mig 6000kr da jeg købte en cykel som aldrig dukkede op, men det er nu engang utrolig det kan lade sig gøre


  • #10   15. feb 2011 Sidste år kostede det dig 6000? Og så er du i tvivl om du skal tage sådan en chance igen?? Hmm ikk alle lære af sine fejl...

  • #11   15. feb 2011 jo for har droppet det smiley

Kommentér på:
Nogle der kender dette firma?

Annonce