{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Våddragt {{forumTopicSubject}}

Hej står og skal havde mig en våddragt.. men hvor tyk skal den være 3 eller 5 mm hvad er forskellen og helst til en fair pris..

jeg er ca 186cm høj og vejer 80kg hvad er størrelse til sådan en som mig.. da jeg har kigget på en hjemme siden hvor der bare stå nr ikke andet.. (link fjernet)

pt har kigget på deres skema men er stadig i tvivl om den passer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Våddragt
  • #1   20. mar 2011 hvis det er til vandsport den skal bruges ville jeg købe en 3mm da en 5mm er lidt mere stiv at have på.

ville også finde et sted at prøve den da der mange forskellige modeller.

• #2   20. mar 2011 det kommer mest an på hvornår du gerne vil i vandet, nu kitesurfer jeg selv, og vi starter ud nu, hvor vandet stadig er temmelig koldt, og nu skal du have enten en 5-3mm i rigtig god kvali eller en 6-3mm dragt, og så et sæt skiundertøj inden under gør heller ikk noget:)

hvis det bare er til sommer brug er en 3mm fin..

en våddragt skal prøves på, da selv de dyreste kan sidde af røven til på netop dig, og størrelserne kan svinge meget..

Note til Kenneth, tykkelsen på dragten afgør ikke om den er er stiv at have på, det er udelukkende kvaliteten på neoprenen der afgør dette, nu har jeg selv en billig 3mm sommer dragt, som er pisse stiv at have på, mens min 6mm dyre vinterdragt er meget blød at have på.. så det er helt sikker kvaliteten der afgør hvor smidig den er..

håber det kan bruges, hvis du har andre spørgsmål, fyrer du bare løs:)

/Kasper

• #3   20. mar 2011 hej ronni..

Som kasper N siger. så er en 3mm. våddragt nok til det danske vand om sommeren.!

jeg bruger selv en 3mm fra Maj til oktober. til undervandsjagt.

går ud fra du skal bruge den om sommeren?

• #4   21. mar 2011 super så må jeg ud og prøve nogen.. skal bruge den til når jeg skal på vandet med mit jet osv.. tak for hjælpen

• #5   21. mar 2011 kasper syntes nu stadig en tynd er lettere at bevæge sig i. men eller giver jeg dig helt ret.

Kommentér på:
Våddragt

Annonce