{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Er prisen på båden ikke for høj ? {{forumTopicSubject}}

Hej Bådfolk.
Jeg er på udkik efter en båd til hygge ture, og har fundet en der er villig til at tage min mc i bytte, meeeen jeg syntes prisen på hans båd er meget høj i forhold til hvad jeg ellers kan finde dem til, hvad er jeres mening ?

PFT.

https://www.guloggratis.dk/sport/baade/motorbaad/annonce/41064724-baad-kb-snekke-norsk-bygget#113718491


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er prisen på båden ikke for høj ?
  • #1   10. aug 2018 en båd er præcis det værd som en køber vil give.....
    personligt syntes jeg det er en fin pris.


  • René N
    René N Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Både: 2 Svar: 96
    #2   10. aug 2018 det er den rigtige bytte pris. Den er sikkert billiger hvis du kun bytter med kontanter

  • #3   10. aug 2018 Hvis du synes den er for dyr, så bare find en anden smiley

  • #4   11. aug 2018 Enig med Jens B, find en billigere i samme stand. Hvis det ikke lykkes er prisen fin smiley En anden ting er at med det gode vejr i år tror jeg båd priser måske er lidt højere og lidt svære at handle ned 👍

  • #5   11. aug 2018 Tak for svarene, det er ikke fordi jeg ikke er villig til at betale prisen, han har grisen, så det er jo ham der bestemmer prisen.
    Jeg har bare set på nogle andre der står helt ned til 30,000,- og som umiddelbart ser ud til at være i nogenlunde samme stand, så jeg ville bare smide en føler ud og høre hvad i kloge hoveder havde af meninger....


  • #6   11. aug 2018 Billeder snyder helt vildt, jeg var fysiks ude ved fire både før jeg købte. For hold da op de kan være pæne lige til man ser dem 🙄

  • #8   12. aug 2018 Man skal ud og føle på varen rent fysisk, billeder er taknemmelige, min erfaring er at man bliver hurtigt skuffet over at se,hvad folk sætter til salg rundt omkring. Ud og kig og vurder om det er prisen værd ...

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2016

    Følgere: 1 Svar: 11
    #9   14. aug 2018 Jeg synes den er for dyr.
    Det er de fleste både.

    Men bliver den solgt til prisen, så er nogen jo tilfreds med prisen.
    Jeg giver bare ikke det der for den.

    Så finder jeg en anden.


  • #10   14. aug 2018 #Lars N tror heller ikke der er mange som giver den pris som både bliver sat til salg for. Langt de fleste får handlet lidt af prisen.
    Så er der altid nogen som vil have det hele til den halve pris der ikke har jord forbindelse :/😕


  • #11   14. aug 2018 Mange sætter også prisen op, da de bliver underbudt prisen.
    Så passer prisen i den sidste ende smiley


  • Nicolai F
    Nicolai F Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   16. aug 2018 Hvor mange fod er den? Den ligner en på 23-24 fod. I så fald synes jeg at det er alt for dyr. Specielt når der stadig ligger et gammelt løg af en motor i. Efter min mening burde den være væsentlig billigere. Den er i pæn stand, men mere end 45.000 får han ikke for den tror jeg. smiley

  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 32 Både: 2 Svar: 1
    #13   16. aug 2018 Umiddelbart ser prisen ud til at passe i en byttehandel. Der er ny pressening og det er vel en anerkendt bådtype.
    Jeg har før forsøgt bytte handel med båd/mc og det var godt nok ikke nemt at finde.
    Havde du mulighed for at sælge MC og købe båd med kontanter i hånden, ville du sikkert kunne få den billigere.


  • #14   16. aug 2018 få tjekket motoren i båden.. smiley den skal virke 100%

Kommentér på:
Er prisen på båden ikke for høj ?

Annonce