{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omdrejninger
  • #1   20. apr 2011 4800 WOT - og bådens vægt sejlklar.

    For mange omdrejninger = større propel
    Manglende omdrejninger = mindre propel



  • #2   21. apr 2011 Din mortor skal normalt gå med max omdrejninger med fuld fart (trimmet så langt op du kan)

    Hvis propel stigningen ændres med 2" vil omdrejningerne ændres med ca 400 omdr/min.

    Er omdrejninger for høje - vælg en større stigning.
    Er omdrejninger for lave - vælg en lavere stigning.

    Jeg kan klart anbefale en rustfri propel, den koster mere, men kan også trimmes højere uden at miste grepet i vandet. Se evnt i Palby Marine`s katalog for en propel til rimelige penge.

    God påske smiley


  • #3   21. apr 2011 Hej og tak men når du siger trimmet helt ud er det så når motor er helt oppe i op den sejler hurtigt ?

  • #4   22. apr 2011 Sorry - fik ikke forklaret mig godt nok smiley

    Motoren skal trimmes så langt op som muligt, så får du den højeste hastighed smiley

    En rustfri propel kan komme højre op i vandet, ude at "miste grepet" i vandet.


Kommentér på:
omdrejninger

Annonce