{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

6hk fra 77 vs 6 hk fra 90'erne {{forumTopicSubject}}

Hej har fået kigget lidt på en 6 hk johnson fra 77, den kører perfekt fik service sidste år hvor impeller,olie,pumpehus,tændrør og et par andre ting blev skiftet og ud over det følger en komplet motor af sammen model med. sælger vil sælge den for 2000 kr. efter hvad jeg selv lige kan se synes jeg at prisen er ok i forhold til hvad andre sælger til. men vil gerne lige hører hvad i synes.

Mit andet spørgsmål er om det bedre kan svare sig i længten at købe en nyere motor ? her tænker jeg på om de bruger mindre benzin så det vil blive billigere i det lange løn eller om forskellen er så lille at det ikke har den store betydning.
vh jimmi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6hk fra 77 vs 6 hk fra 90'erne
  • #1   24. apr 2011 Nyere motorer bruger mindre juice end de gamle. Men når vi er nede i en lille 6 hk motor, er der tale om så lidt, at så er det sgu` næsten lige meget.
    2000,- lyder fair nok for den motor.

• #2   24. apr 2011 jeg vil sige at jeg har prøvet begge og jeg ville til enhver tid gå 4 takt...

jeg har netop en 6hk 4 takter 2009 og den går som en drøm og jeg har besvær med at tømme min 12 literes tank smiley

Det andet larmer, ryger og drikker væsentlig mere brændstof : )

Kommentér på:
6hk fra 77 vs 6 hk fra 90'erne

Annonce