{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Varme...
  • #1   25. aug 2018 Det er en oliefyr som man tænder efter behov kan trække luft ude fra og ind i båden mig som en bil uden ac

  • #2   25. aug 2018 Jan. Ring til mig på 53324760 på mandag så kan jeg svare på alle dine spørgsmål. Er Tidl. Webasto Danmark tekniker 👍

  • #3   25. aug 2018 Vi kan også skrive lidt her 🙂
    Først tillykke med jeres Nimbus, dejlig båd.
    Alt efter hvor nyt fyret er betjener man det forskelligt. Har du en drejeknap regulerer den varmen mellem 5-35 grader. Har du også en temperatursensor monteret i kahytten vil den holde øje med temperaturen. Vi drejer på vores så det passer med Ca. 20 grader. Når temperaturen er nået går fyret ned i dvale og til tider slukker helt indtil det har brug for at varme igen. Det vil sige at det godt kan være tændt hele tiden. Vi tændt fyret i går ved 18 tiden og det er stadig tændt og kører med en let varm luft lige nu mens jeg skriver her 🌞 Da vi lukkede ned i går og gik i seng kørte fyret langsommere og langsommere for til sidst at slukke da rummet var varmet op.
    Jeg kan anbefale at have luftdysser fordelt i alle rum da dette giver en god luftfordeling og derved ingen kolde rum der køler båden ned, men dette er der nok delte meninger om.
    Man kan udbygge betjeningen så fyret kan tænde hjemmefra og båden er dermed opvarmet når man kommer ned til den (ligesom med bilfyret).
    Har du flere spørgsmål er du velkommen til at ringe på mandag som skrevet før. Jeg monterer Ca. 40 bilfyr og 15 bådfyr om året smiley


  • #4   25. aug 2018 Jeg kan også recommendere Martin B til Webasto ting/hjælp ,har selv handlet med ham for nogle pr siden.

  • #5   25. aug 2018 Hej martin...
    Lyder rigtig godt 👍 tror jeg ringer på mandag.... Vi er nemlig til housewarming hele weekenden
    God weekend
    Hilsen Jan


  • #6   26. aug 2018 Hej
    Noget bestemt tidspunkt jeg skal ringe?
    Hilsen Jan
    31404379


  • #7   26. aug 2018 Gerne efter 10 da jeg er på opgave inden da i et område med dårlig dækning.

Kommentér på:
Varme...

Annonce