{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Kim D
Kim D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bytte {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet lidt i tvivl om hvad ordet Bytte betyder.
Jeg oprettede en anonnce med at jeg vil bytte min mc til en båd.Havde naturligvis sat billeder på.

Den blev så slettet for fik at vide det var en irrelevant anonnce, den var til gene for alle i andre herinde.
Det mener jeg jo så ikke. for var der en der var intresserert i at bytte, vil jeg jo gerne kunne se hvad det var. eller er det kun mig der har den mening.

så mener de skal fjerne Bytte . fra anonncer. for man må jo så ikke oprette en anonnce til det.

Hvad er jeres mening om det, eller er det bare mig der helt ved siden af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte
  • #1   8. maj 2011 Du er IKKE helt ved siden af. De selvglade administratorer gør hvad der passer dem. Idioten der har slettet din annonce har nok bare ikke nogen interesse i motorcykler.
    Annoncerne her på galleriet er ikke en skid værd, hverken på Mc/Bil/hund /Kat. Eller nogle af de andre kategorier.
    Drop deres selvbestaltende lovgivning og find et andet sted at annoncere. Det er en håbløs kamp mod fjolserne.
    Mvh Peter.
    Ps hvad er det for en Mc ??

• #2   8. maj 2011 samme regler på næsten alle gallerierne , på mcg må du ikke skrive bytte med båd , på bådgalleri må du kun skrive noget om båd ikke bytte med mc eller lignende , galt på den eller ej sådan er reglerne her .

• Kim D
    Kim D Tilmeldt:
    apr 2011

#3   10. maj 2011 Ja ved ikke hvad der sker for dem. har lige fået en sviner af dem på mc galleri, fordi jeg havde lavet en med bytte derinde.

Så nu har jeg oprettet en ny annonce herinde, hvor i jeg skriver båd købes hvis mc kan indgå i handlen.
    Det må man så godt. for admin steffen, har skrevet på den.
    Det må også siges en lækker båd han har.. men lige stor nok til mig

• Kim D
    Kim D Tilmeldt:
    apr 2011

#4   11. maj 2011 Ja havde jeg skrevet bytte, var den jo blevet slettet..

Kommentér på:
Bytte

Annonce