{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

kasper  l
kasper l
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Wakeboard. {{forumTopicSubject}}

jeg kan se at der er forskellige størrelser på wakeboard men jeg er i tvivl om hvliken størrelse/ størrelser jeg kan bruge. jeg er 167 høj og vejer 67 kg. noget der kan hjælpe her så ville det være dejligt da jeg er helt ny i wakeboard verdenen!

mvh. kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation of 3 Svævehylde 78 x 20 cm 205 kr.
  • Opsætning af lamper 1.500 kr.
  • Rens mit hegn 500 kr.
  • Skift dæk 500 kr.
  • VVS’er til brus og toilet 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wakeboard.
  • #1   29. maj 2006 Jeg har efterhånden læst mig igennem en del sider om dette emne, for selv at blive lidt klog på det.

På trods af at jeg engang har set et skema der angav hvilken størelse man skulle have hvis man vejede x ,og var x høj, kan man læse på alle "proffernes" sider at man ikke kan bruge sådan et skema til noget.

De skriver alle sammen at det er op til den enkelte person hvilken længde man skal have,

dog er det som nybegynder en god ide at starte på et af de længere board for mere stabilitet.

eller hvis man som jeg selv vejer over 90 kg da bærefladen ellers bliver for lille.

jeg står selv på et 142 cm board.

så hvis man blander deres mening med det skema vil jeg nok mene du sku starte med et 140 eller 142 board.

Ellers er det bare at prøve dig frem hvis du kan låne. ; )

• #2   31. maj 2006 Det kommer sådan set an på hvor hurtigt du vil sejle.... stor flade = små hastigheder... lillefalde=store hastigheder.... self alt efter hvormeget du vejer smiley

• kasper  l
    kasper l Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #3   1. jun 2006 ok. men hvad hastigheder plejer i at sejle med. har hørt at det ikke skal gå for stærkt når man sejler med wakeboard

• #4   1. jun 2006 ca 20mph. plus minus

Kommentér på:
Wakeboard.

Annonce