{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.518 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
10. nov 2009
Både: 1 Emner: 37 Svar: 74

Rep af Glasfiber. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min far købte sidste år en kegnæs 470 he. I år besluttede vi os for at lade den blive oppe for at give den en ordentlig omgang og til vores store overraskelse fandt vi ud af at "skotterne" under dørken var rådnet op pga. den gamle ejer havde skruet stole fast i dørken med selvskærene skruer så der er løbet vand under dørken og så har gjort træet blødt og ødelagt. Vi har nu skåret dørken op og bestilt vandfast plade til ny dørk. MEN, nu er det jo sådan at så langt vejrudsigten rækker ja så falder temperaturen, og jeg hr læst mig frem til via Google at det min. skal være 18 grader og hvis det kommer under de 18 grader når man støber glasfiber, så stopper hærdningen og starter først igen ved 60-70 grader. Er dette korrekt?? og hvordan er det med glasfiber spartel, som vi hr købt til de mindre rep. af huller og ridser som skal laves også, er det min. 18 grader også eller? Håber her er nogen eksperter på området som kan hjælpe. smiley

MVH

Dennis


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Rep af Glasfiber.
  • #1   14. maj 2011 hej dennis har været turen igennem og du kan sagtens arbejde med glasfiber og polyester under de 18 grader, du kan evt smide en smule mere hærder i men ik for meget mere, gør du det skal du bare være opmærksom på at du skal arbejde hurtigere med det, og ang små huller kan du sagtens købe glasfiber spartel i jem og fix thansen eller hvor som helst, og der behøver ik være 18 grader bare der er en 12 13 grader så er det ingen problem smiley go arbejdslyst mvh Allan

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2009

    Både: 1 Emner: 37 Svar: 74
    #2   14. maj 2011 vil gerne ligge billeder op, men er lidt i tvivl om hvordan.. Da det er min fars jolle, kan jeg jo ikke oprette den som båd da jeg jo udtrykkeligt trykker ja til det er min.. Hvordan kan jeg ellers smide billeder op?


  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2009

    Både: 1 Emner: 37 Svar: 74
    #4   14. maj 2011 Hej Brian.

    Har faktisk selv arbejdet med glasfiber for nogle år tilbage, hvor jeg var med til at producere ting til vindmøller.. Men der var det i en hal hvor forholdene var i orden med temp. osv. Så kender godt til det at arbejde med glasfiber, blev bare i tvivl da jg fandt info på nettet. smiley

    Hmmm. Den siger jeg skal oprette en båd før jeg kan oprette et fotoalbum.. prøver lige ige.. smiley


  • #5   14. maj 2011 hej dennis du kan giver mig et ring på mandag farsø fiberglas du skal snakke med rene så skal hjælpe dig

    mvh rene


Kommentér på:
Rep af Glasfiber.

Annonce