{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.262 visninger | Oprettet:

Mads B
Mads B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Regler osv. for vandscooter. {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley
Vi er 2 kammerater på 17 der begge er blevet helt forelsket i sporten, og foretrækker den istedet for bil smiley vi har hver fundet en vand scooter vi gerne vil have. vi har pengene osv. men vi har nogle spørgsmål vi ikke kan finde svar på :

Er der nogle aldersgrænse for hvornår vi må sejle på dem??
Skal vi have speedbådskort??
Hvordan med forsikring osv??
og så er der lige alt det med hensyn til CE godkendelse osv??

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler osv. for vandscooter.
  • Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2007

#2   5. jun 2011 Tak for svaret smiley

Så har vi da ihvertfald et sted at starte smiley
    og ja den med CE mærkningen kan vi godt se er en større og længere diskition::

Jeps, vi ved det er en dyr sport, men vi er begge lige stoppet med at kører Cross og vil nu til at lege lidt med vandet, og med nogle gode lærepladser, skulle det helst ikke gå helt galt smiley

• #3   5. jun 2011 Og så er det osse meget vigtigt og tage hensyn til andre på vandet, det er ikke alle der synes det er så fede nogen maskiner som vi gør. Så hold afstand til folk og sejl med måde. Mvh Anders

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2007

#4   5. jun 2011 Self. med måde, vi bor i nordjylland, og der er en masse strande her oppe hvor der ikke er særlig mange badene og både på vandet osv. smiley

• #5   6. jun 2011 hvis i kommer fra cross så køb jetski i stedet for det er 100 gange mere udfordrende og sjovere;D

• #6   6. jun 2011 Helt sikkert min erfaring mange synes vandscooter ersjove men bliver hurtigt kedeligt da der ikke rigtig er nogen udfordring i det:) så få en jetski i stedet kawa 800 eller en superjet da gamle kawaer holder bare ikke i længden jeg taler af erfaring!:) hehe men forhør jer omkring ang prøvetur af vandscooter jetski for det er jo mange penge og smide efter noget man ikke har prøvet så prøv begge før i vælger:)

• #8   6. jun 2011 Brian S- Jeg vil ikke helt give dig ret i at man ikke kan hygge sejle på en jetski ... vi havde da en hygge sejltur på jetterne igår i svendborg sund.. smiley

Og dyr sport vil jeg nu ikke sige det er hvis du for en der er iorden så er det ikke en dyr sport, man skal jo ikke regne benzin forbruget med i, så det jo ikke være en at have en båd smiley

• #10   6. jun 2011 brian kan godt nok ikke lige se hvor du får fra det er dyre at sejle på jetski end at køre cross

• #11   6. jun 2011 Hehe kan godt følge dig og det med at køre cross er også en dyr sport smiley men jah kan godt følge dig i det med at sejle langt men sim jeg skrev tidligere skal man bruge dem til sjov eller hygge ture?? Hygge ture så køb en båd smiley hehe sjov så det klart jetski:)

• #13   6. jun 2011 nu har jeg selv kørt motocross og supermotard på dm plan og i udlandet så ved sku godt hva det koster og det er fanme dyrt hvis du skal være med hvor det hele spidser til det kan jeg godt fortælle dig;b

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2007

#14   6. jun 2011 Vælger godt nok en vandscooter, da det mere er for hyggens skyld, og så fordi vi gerne vil have nogle venner med ud smiley

Sådan for lige at tage den med cross, så må jeg nok holde med Paw, har kørt på meget højt neavu - 2 til 3 gange om ugen, og løb i weekenderne. smiley Så ja regner ikke med at det koster 30,000-50,000 om året at have en vandscooter, vel og mærket efter Maskinen er betalt smiley

• #15   6. jun 2011 bare en vigtig faktor med hensyns til prisen er trænings gebyr i cross det er der ikke noget at på vandet kun til konkurencer
    og ja nemlig jeg trænede også 3-4 gange om ugen + nogle løb;D det koster;b

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2007

#17   6. jun 2011 Yes i Know, men det er nok også kun i weekenderne vi kommer ud på dem, så jeg regner med at kan holde under 20 pr år smiley

• #18   6. jun 2011 nemlig;b

• #19   6. jun 2011 Haha jeg ved ikke hvor gamle smadrede vandscootere du har haft men jeg kender INGEN som har udgifter på 30.000-50.000,- om året efter vandscooteren er betalt smiley hehe enten må de sejle som sindsyge så de smadre den hver anden gang siden du for sådanne sindsyge priser smiley hahahah

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2007

#21   6. jun 2011
    * Laleyenda *
    Det er cross vi snakker om her...

Brian S
    Det bliver ikke på højt plan overhovedet,
    det bliver rent og skær kun for sjov og leg smiley

Kommentér på:
Regler osv. for vandscooter.