{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

syn af tysk trailer {{forumTopicSubject}}

hej, har søgt lidt om det på siden men fandt ikke helt de svar jeg mangler.

jeg har købt en båd på tysk trailer med lygte bom som virker og det hele, uden bremser, på typepladen ude i spidsen står der:

Dimko - 45663 Recklinghausen
Typ. F-1
FZ- Ident. Nr. xxxxx (der står et nr. på de 5 cifre)
Zul Gesamgewicht Kg. 750
Zul Achslast vorn Kg. 50
Zul Achslast hintern Kg. 750

politiet kunne ikke hjælpe mig med den, de havde ingen info. og jeg har ingen papire på den.

er der nogle der ved hvem jeg skal ha fat på for at frem skaffe en reg attest, og hvad jeg ellers skal gøre for at få den på danske plader?

syntes slet ikke jeg kan finde nogle trailere som hedder dimko ellers...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  syn af tysk trailer
  • #1   13. jun 2011 snak med syn eller skat

  • #2   13. jun 2011 Jeg har tidligere fået indregistreret en tysk Trailer i DK. Jeg havde dog tyske papirer på den. Men det var ved Skattecenteret i Esbjerg jeg fik den omregistreret. Så kontakt dit nærmeste skattecenter, de kan hjælpe dig.

    mvh

    René


  • #3   13. jun 2011 Hej.

    Da du ikke har nogen papire på den, vil jeg sige at den desværre kun kan bruges som optrækker vogn. smiley

    ellers skal du have fat i den gamle ejer i tyskland, der er ikke rigtigt nogen herhjemme der kan gøre noget.

    Hilsen Jens


  • #4   13. jun 2011 jeg vil osse sige . du skal have de tyske papirer , på en brugt trailer . og begge stykker papirer. der findes nemlig 2 sider på de tyske papirer.
    jeg fik min tyske trailer. onsdag morgen. syn og motorkontor. og vupti så var den synet på danske plader :-)))


  • #5   13. jun 2011 der må da være en måde jeg kan fremskaffe tyske papire på den så, hvis jeg fx får kontakt til producenten og de sender nogle papire om traileren?

  • #6   14. jun 2011 Okay, det må jeg lige prøve så, nogle der kan tysk? smiley

Kommentér på:
syn af tysk trailer

Annonce