{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Jetski - Så er den gal igen... {{forumTopicSubject}}

Læste lige gratis avisen idag.

Og igen bliver vi jetski folk svinet til. Der var vist et par personer i kbh, som legede omkring havebassinet. Havnefogeden sagde: det værste der kunne ske var de remte en turistbåd og nogle turister blev dræbt".... Hvad er det for noget lort.... Hvis der er nogle der dør i den sammenhæng er det sku jetskien....

Men ikke nok med det. Tilbragte jeg mandag aften ved den permanente i Århus. Og der var der flere "almindelige" sejlere, som heller ikke fattet reglen om at vise hensyn. De lå af fyrede den af frem og tilbage foran stranden, for at vise sig... Hvad med at også at tage fat i dem...... Tror en 13 fod kan lave langt mere ravage end en lille 2meter lang "båd".

Det var bare mit opkast for idag... Forsat god sommer:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetski - Så er den gal igen...
  • #1   13. jun 2006 Det er forkert at gå ind og kigge på vandscootere på den måde som man nu gør,, Der er sku lige så mange idioter i speedbåde. Man burde tænke sig om og tage hensyn,. Man burde lave en regel for alle motorsejlere om at man ikke måtte sejle længere ind end 150 m feks. Her i weekenden råbte jeg af een på vandscooter der lå helt inde blandt badegæsterne og fyrede til den ``IDIOT´´

• #2   13. jun 2006 nogen steder er detkun 200m(gælder i hvert fald for både ved ikke om det er det samme med jetski og vandscootere) det kommer lidt an på farvandet... så tjek de lokale vedtægter for det område man sejler i, og respekter ns medmennesker, så er der ikke så mange problemer

• #3   13. jun 2006 mark det er kun gråsten politi kreds der er 300 meter forskelligt fra politikredser

• #4   13. jun 2006 Jeg selv har flere gange overvejet at suplere min "Sø Reje" med en vandcooter men vælger at vente grundet den forestående endelige afgørelse. MEN UANSET DET..... Så er der fandeme MANGE vandscootere som tror at andre både syntes at det er fedt at se og issær høre på netop dem - Se i øvrigt mit indlæg fra sidste uge.

• #5   14. jun 2006 Der er desvære nogle idioter på vandscooter som sejler og ødelægger det for vi andre. og selvføldig skal man have duligheds bevis mår man sejler vandscooter.
    Men der jo også nogle som kører uansvarligt i bil, derfor skal biler vel ikke gøres ulovlig.
    En vandscooret er meget manøverdygtigt men det sakl den vel ikke straffes for, tværdigmod.
    LARMEN Nye jetski larmer ikke, langt minderer end en plæne klipper eller påhængsmotorer, jetski har en DB på 92.

Det bæste løsning på idioterne er at vi skal regesterer og få nummer på vores både så vi kan anmælde fjolser.

• #6   14. jun 2006 Skal man ha duelighedsbevis for at sejle vandscooter?? eller kan man nøjes med et speedbådscertifikat?? smiley

• #7   14. jun 2006 Syntes ikke det er fair at dem som kan finde ud af og sejle med vandscooter også skal straffes bare fordi at der er nogle fjolser som syntes det er skideskægt at sejle som idioter.

Mvh.Christian

• #8   14. jun 2006 Ja jeg er Mark sejler i Aabenraa fjord og Genner Bugt
    bor i Rødekro

• #9   15. jun 2006 jokke Ja du kan godt nøjes med speedbådscertifikat.

Kommentér på:
Jetski - Så er den gal igen...

Annonce